خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آینده رونالدو در منچستر ؛ ستاره پرتغالی در اولدترافورد می‌ماند؟

خورخه مندز مدیر برنامه‌ ستاره پرتغالی به زودی درباره آینده رونالدو در منچستر با مدیران این تیم مذاکره خواهد کرد. او هنوز یک فصل دیگر با منچستر قرارداد دارد.

تابستان گذشته فوق ستاره فوتبال جهان، کریستیانو رونالدو با بازگشتی پرشکوه، با قرادادی دو ساله از تیم یوونتوس راهی اولدترافورد شد. اگرچه تیم منچستر امسال ابدا نتایج خوبی نگرفته اما ستاره پا به سن گذاشته پرتغالی با 35 بازی و 22 گل آمار قابل قبولی را در این فصل ثبت کرده است.

منچستر هم اکنون در رتبه شش لیگ برتر قرار دارد و به احتمال بسیار زیاد در فصل آینده لیگ قهرمانان حضور نخواهد داشت. این در شرایطی است که رونالدو 20 فصل متوالی است که در این رقابت ها حاضر بوده و این مسئله ممکن است، باعث جدایی او از منچستر شود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از منچستر ایونینگ‌نیوز، مندز مدیر برنامه های این ستاره پرتفالی قرار است در پایان فصل با شیاطین سرخ درباره آینده رونالدو در منچستر مذاکره کند.

خورخه مندز، که مدیر برنامه‌های روبن نوس نیز هست، ممکن‌است در کنار مذاکرات پیرامون رونالدو عامل پیش‌برنده مذاکرات برای انتقال ستاره خط هافبک ولورهمپتون به اولدترافورد باشد.

باید دید که آیا این بازیکن 37 ساله فصل 2022-2023 را در اولدترافورد آغاز خواهد کرد یا خیر. البته این نکته شایان توجه است که نظر سرمربی جدید منچستر تن هاخ نیز در این باب اهمیت فراوان خواهد داشت.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا