خرید تور تابستان ایران بوم گردی

چند نکته درباره تماس تلفنی جهرمی با کارمند یک شرکت اینترنتی

علی قلهکی، فعال رسانه‌ای اصولگرا در یادداشتی تلگرامی نوشت:

چند نکته در مورد تماس تلفنی جهرمی با کارمند یک شرکت اینترنتی و اشتباهِ عجیب آقایِ “حق الناس”

امروز یک فایل صوتی از تماس تلفنی آذری جهرمی با کارمند یکی از شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنت در کانال‌هایِ تلگرامی همیشه حامیِ وزیر(ایسنا، انتخاب، کانال های میلیونی که ممبر خود را مدیون وزارت ارتباطات هستند و ….) منتشر شد. این مکالمه جدایِ از شوآف درک نشدنی! نشان دهنده اشتباه وزیر ارتباطات در اصول ابتدائی وزارت خانه تحت مدیریت‌خود است.

در ادامه متن پیاده شده مکالمه و اشتباهات وزیر و چند سوال را می‌آورم، بخوانید لطفا؛

آقای جهرمی زنگ زدند به پشتیبانی یک شرکت وگفته‌اند؛ “من اینترنت ندارم، خانم اپراتور شرکت هم چک کرده و می‌گوید خط شما اینترنت دارد ولی از ما سرویس نگرفته‌اید، آقای جهرمی گفته‌اند یعنی چی با شما نیست، مگه شما مخابرات نیستید؟! ‏اون خانم گفتند ما شرکت خدمات دهنده اینترنت مخابرات هستیم، نه خود مخابرات! بعد آقای وزیر خودشان را نباخته و می‌گویند یعنی زنگ زدم به شاتل؟! خانم اپراتور با صبر و البته با تعجب گفته‌اند خیر آقا! شاتل یک شرکت دیگر خدمات دهنده دیگر است و به ما ربطی ندارد، از شرکت مخابرات آمار بگیرید و ببینید خط شما از کدام شرکت اینترنتی خدمات می‌گیرد”

متوجه ماجرا شدید؟! اپراتور شرکت پاسخی حرفه‌ای‌ به وزیر داده‌ بعد وزیر ارتباطات توئیت کرده‌‌اند که زنگ زدم و بلد نبودند!

تقصیر خانم اپراتور چیست که وزیر ارتباطات روال کار زیرمجموعه خودشان را نمی‌دانند؟!

امیدوارم آقای آذری جهرمی فهمیده باشند که اینترنت، یکی از سرویس‌های شرکت مخابرات ایران است و پشتیبانی این دو از هم جدا هستند!

شاید برای برخی از این تماس تجربه‌ای حاصل شود و بفهمند سخت‌تر از وزارت در‌ جوانی، رانژه کردن خطوط تلفن است؛ چون همیشه یک صندلی برای وزیر شدن هست ولی همیشه رانژه آزاد پیدا نمی‌شود!

اما سوال مهم پایانی این است که آیا آذری جهرمی با همین سطح از سواد، پیشرفتِ شبکه‌ی ملی اطلاعات را ۸۰ درصد اندازه‌گیری کرده است؟!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا