خرید تور تابستان ایران بوم گردی

محمدنبی موسوی‌فرد: دولت اسلامی نیست!

حجت الاسلام سید محمدنبی موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در مراسم افتتاحیه ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در خوزستان گفته است:

انقلاب اتفاق افتاد که بسترساز حکومت جهانی اما عصر باشد. طبیعتا تا زمانی که مردم در صحنه نباشند آن بسترسازی اتفاق نمی‌افتد. انشالله خداوند متعال به همگی مسئولان نظام مقدس اسلامی، همچنین امت اسلامی توفیق و کرامت بفرماید تا همگی بتوانیم دولتی که [بعد از این] شکل می‌گیرد دولت اسلامی باشد. این حرف بنده نیست، اگر اسلامی نیست خب واقعا نیست دیگر. [البته] انقلاب، اسلامی است. اگر حضرت آقا نمی‌فرمودند بنده جرئت نمی‌کردم به زبان جاری کنم که بگوییم دولت اسلامی نیست. حضرت عباسی نماز اول وقت که می‌شود چند تا از مسئولین اول وقت نماز می‌خوانند؟ جقدر از برنامه‌های دولت‌ها به گونه‌ای است که تداخلی با نماز اول وقت نداشته باشد؟ پرواز‌ها، حرکت‌های قطارها و حرکت‌های اتوبوس‌ها، جلسات و… که بخشی از آنها نماز اول وقت باشد؟


این بخش از سخنان آقای موسوی فرد در خبرگزاری‌ها به دقت منتشر نشده بود اما باقی این سخنان در گزارش آنها آمده است.


خبرگزاری فارس در گزارشی با تیتر «دولت اسلامی مقدمه استقرار دولت کریمه حضرت حجت(عج) است» از این سخنرانی نوشت:

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: انقلاب اسلامی اتفاق افتاد که بسترساز حکومت جهانی امام عصر(عج) باشد و طبیعتا تا زمانی که مردم در صحنه نباشند این بسترسازی اتفاق نمی‌افتد.

حجت الاسلام سید محمدنبی موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در مراسم افتتاحیه ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در خوزستان اظهار کرد: ان شاالله تشکیل دولت اسلامی مقدمه دولت کریمه وجود مقدس ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف خواهد بود

وی با اشاره به آیه قرآنی «مَا یَفْتَحِ اللَّهُ لِلنَّاسِ مِنْ رَحْمَةٍ فَلَا مُمْسِکَ لَهَا» بیان کرد: تمام قدرت‌ها دست به دست هم دادند تا موسی کلیم متولد نشود و هر مادری که باردار بود، سر بریدند اما غافل از اینکه وقتی خداوند متعال اراده کند، تحقق پیدا خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان به ادامه آیه مبنی بر «وَمَا یُمْسِکْ فَلَا مُرْسِلَ لَهُ مِنْ بَعْدِهِ ۚ وَهُوَ الْعَزِیزُ الْحَکِیمُ”» اشاره کرد و افزود: در سال ۴۲ در حالی که شاه فکر می‌کرد با تبعید امام راحل همه چیز تمام شده، رساله‌های ایشان را جمع کردند و به هیچ کسی اجازه بردن‌نام امام را ندادند اما با اراده خداوند متعال، انقلاب اسلامی ایران شکل گرفت.

موسوی‌فرد بیان کرد: واکاوی دستاوردهای انقلاب اسلامی در چهل و یک سال گذشته بلاشک برای نسل فعلی قابل احصا نیست و نسل‌های بعدی باید به این واکاوی بپردازند.

وی اذعان کرد: رهبرمعظم انقلاب فرمودند که باید به دنبال تشکیل دولت جوان، انقلابی و جهادی باشیم، دولتی که دغدغه درد مردم، معیشت و فرهنگ آنها را داشته باشد و مشکلات آنها را برطرف کند.

امام جمعه اهواز ادامه داد: انقلاب اسلامی اتفاق افتاد که بسترساز حکومت جهانی امام عصر(عج) باشد و طبیعتا تا زمانی که مردم در صحنه نباشند این بسترسازی اتفاق نمی‌افتد ان شاءالله که خداوند متعال به همه مسوولان نظام مقدس اسلامی و امت اسلامی این توفیق را کرامت بفرمایید که همگی بتوانیم تلاش کنیم تا دولتی که در آینده شکل می‌گیرد، دولت اسلامی باشد.

موسوی‌فرد با اشاره به اینکه بنابر فرمایش رهبر معظم انقلاب هنوز با دولت اسلامی فاصله داریم، عنوان کرد: وقتی که اول وقت نماز می‌شود چند تا از مسوولان اول وقت نماز می‌خوانند. چند تا از برنامه‌ها در برنامه ریزی دولتها به گونه‌ای است که تداخلی با نماز اول وقت نداشته باشد. پرواز‌ها، حرکت قطار و اتوبوس، جلسات و… نیز به همین شکل است.

وی ادامه داد: یک مثال نماز اول وقت است اما عملکرد و رفتارهای ما هم به گونه‌ای بایدباشد که در زمینه عدالت اجتماعی، دورترین نقاط کشور با مرکز استان، در زمینه امکانات و ظرفیت‌ها برابر باشد و دیده شود طبیعتا عدالت اجتماعی شکل خواهد گرفت.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. باسلام خدمت جناب موسوی …من هرگز بخودم اجازه ندادم درحالی که بندگان خدا پشت دراتاقم درانتظارندتا کارشان راانجام بدهم در راقفل کنم وبروم نماز بقول چنابعالی اول وقت،هروقت هم اجباری به اینکار بود حتما قضای این نماز اجباری که بوی ریا وظاهرسازی میداد بعداز وقت اداری ودرمنزل ادا میکردم.خداوندمتعال نیازی به نماز اول وقت من تدارد چون بینیازاست ولی بندگان همان خدا نیاز به من داشتند تا درخدمتشات باشم برای رفع مشکلشان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا