خرید تور تابستان ایران بوم گردی

راهنمای خرید فالوور اپلیکیشن تردز

رپورتاژ آگهی

با معرفی کمتر از 3 روز اپلیکیشن تردز ، اکنون می‌توانید برای پیج تردز خود ، اقدام به خرید فالوور کنید.

به چه فروشگاهی اعتماد کنیم؟

به هنگام خرید فالوور تردز ، به چند نکته مهم باید توجه کرد تا به مشکلاتی مانند از دست دادن هزینه یا عدم تحویل فالوور مواجه نشویم.

  1. نماد اعتماد : نمادی که توسط وزارت صنعت و معدن به مدیرانی که کاملا احراز هویت شده اند تعلق میگیرد.
  2. نماد پرداخت : به معنای وجود درگاه پرداخت ایمن (شاپرک) و عدم هدایت به درگاه های جعلی یا فیشینگ.
  3. نماد ساماندهی : نمادی که تمام فعالیت مدیران سایت ها را تحت نظر میگیرد .
  4. وجود راه های ارتباط : مانند پشتیبانی آنلاین یا تیکت ، وجود شماره تماس (موبایل یا شرکت).
به چه فروشگاهی اعتماد کنیم؟

اگر قصد خرید فالوور Threads را دارید ، از فروشگاهی خرید کنید که تمام 4 نکته بالا را داشته باشد !

هر چند وجود 1 نماد ، یعنی نماد اعتماد الکترونیک (اینماد) به دلیل سازمان دولتی بودن می‌تواند کافی باشد ، اما اگر بیشتر از 1 نماد وجود داشت ، کاملا می‌توان به خدمات فروشگاه اعتماد کرد. زیرا در صورت غیر واقعی یا کلاه برداری بودن محصولات یا فروشگاه ، توسط این سازمان های دولتی در کمترین زمان ممکن مورد پیگیری قضایی قرار خواهد گرفت .

تاثیرات مثبت خرید فالوور تردز

با توجه به آزاد بودن سورس یا پروتکل آزاد برنامه تردز ، به جرات می‌توان گفت که خرید فالوور تردز دیگر تاثیر منفی نخواهد داشت ، زیرا هدف این اپلیکیشن ، ارتباط بیشتر از محدوده اپلیکیشن بوده و این یعنی از هیچ فرصتی برای جذب تولید کنندگان و مصرف کنندگان را از دست نخواهد داد.

افزایش فالوور تردز تاثیرات مثبتی بر روی افزایش اعتبار سخنان شما خواهد داشت ! اگر مقاله ، نکته ، نظر و اعتقادی داشته باشید ، اما فالوور کمی داشته باشید ، ممکن است بازخورد زیادی دریافت نکنید . اما اگر تعداد فالوور های زیادی داشته باشید ، می‌توانید صد ها و هزاران نوع بازخورد دریافت کنید.

اکنون از توییتر استفاده کنیم یا از تردز؟

اکنون از توییتر استفاده کنیم یا از تردز؟

با توجه به آزاد بودن پروتکل تردز ، بی شک همانند تلگرام ، نسخه های غیر رسمی مختلفی از برنامه منتشر می‌شود و این یعنی فرصت برای پیشرفت در تردز بسیار بیشتر از توییتر است . زیرا از هر نظر این شبکه اجتماعی آزاد است . اما توجه کنید که فقط بدنه ی اپلیکیشن آزاد بوده و توسعه دهندگان هرگز به اطلاعات شخصی شما دسترسی نخواهند داشت.

با آزاد بودن تردز ، میتوان اپلیکیشن یا برنامه هایی ساخت که حتی به ربات های تلگرام یا اپلیکیشن های داخلی مانند سروش و روبیکا وصل شد تا همزمان که در تردز محتوایی را منتشر می‌کنید ، آن محتوا همزمان در کانال یا صفحات دیگر شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شود ، و این یعنی با یک بار انتشار محتوا در تردز ، دیگر به ارسال مجدد در دیگر شبکه های اجتماعی را نخواهید داشت ، زیرا همگی به صورت خودکار انجام می‌شود و بسیار در وقت شما صرفه جویی می‌شود.

تصور کنید که بیش از 100 نوع پیامرسان یا شبکه اجتماعی وجود دارد و با انتشار محتوای خود در تردز ، همزمان در 100 شبکه اجتماعی منتشر شود که این به شدت به افزایش کاربران یا فروش محصولات تاثیر خواهد داشت.

در مدت 3 روز از انتشار این برنامه ، بیش از 10 میلیون اکانت ایرانی در این اپلیکیشن فعال شده است و این فرصت بزرگی برای شروع فعالیت خود است.

اگر به یاد داشته باشید ، در اوایل فیلترینگ تلگرام که کاربران ایرانی را به سمت اینستاگرام سوق داد ، محتویات بسیار کمی در اینستاگرام وجود داشت و اگر شخصی پیجی راه اندازی میکرد ، سریعا فالوور زیادی دریافت می‌کرد . حال با شروع تردز ، چرا فعالیت خود را مانند اوایل اینستاگرام آغاز نکنید؟

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا