خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مصلحی: پرچمداری انقلاب اسلامی از سوی امام به روحانیت سپرده شد

حیدر مصلحی، وزیر سابق اطلاعات معتقد است: پرچمداری انقلاب اسلامی از سوی امام خمینی(ره) به روحانیت سپرده شد.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی  در نخستین همایش ملی پرچمداران انقلاب اسلامی که در سالن همایش های غدیر برگزار شد، عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب ماموریت حفظ آثار و ارزش های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را به بنیاد حفظ آثار داده اند، ایشان تاکید داشتند حفظ ارزش ها و نشر آثار انقلاب اسلامی به خوبی دنبال شود.

وی اظهار کرد:این بنیاد در سال گذشته در چهلمین سال انقلاب اسلامی، نمایشگاهی را در تهران راه اندازی کرد و در این نمایشگاه به یکی از موضوعات مهم یعنی شخصیت امام خمینی(ره) و نقش ایشان در تشکیل انقلاب پرداخت.

مصلحی در ادامه بیان کرد: پرچمداری انقلاب اسلامی از سوی امام خمینی(ره) به روحانیت سپرده شد، روحانیت در طول انقلاب گام های مهمی در تحقق اهداف برداشته است و رهبر انقلاب نیز به بیان نقش روحانیت در بیانیه گام دوم پرداخته است.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های روحانیت در دفاع مقدس گفت: با توجه به بیانیه گام دوم  باید به نقش روحانیت و پرچم‌داران انقلاب در دوره معماری و مدیریت امام(ره) نیز پرداخته شود.

وی افزود: در طول 40 سال انقلاب،روحانیت نقش رهبری و عقبه اعتقادی نظام اسلامی و تبیین مبانی و تشریح دفاع مقدس و پیشبرد اهداف مقاومت را ایفا کرده است.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های روحانیت در دفاع مقدس عنوان کرد: در دوران دفاع مقدس دستگاه های دولتی چندان پای کار نبودند و برای برای دفاع مقدس تنها 13 تا 17 درصد کل بودجه کشور اختصاص یافت.

وی اظهار کرد:امام خمینی(ره) با رهنمون های خود،مشارکت های مردمی را تقویت کرد به طوری که از طریق مشارکت های مردم و کمک های آن ها توانستیم موشک بخریم.

مصلحی گفت:روحانیت،حرکت های مردم انقلابی را هدایت می کرد،همان طور که مقام معظم رهبری با پیشگویی ها و رهنمون هایش مردم را هدایت می کنند.

وی افزود:یکی از پیشگویی های مقام معظم رهبری این بود که اسرائیل 25 سال آینده خود را نخواهد دید؛ هر چند عده ای در برابر این سخن، پوزخند می زنند، در طول تاریخ نیز در برابر حرفهای انبیای الهی پوزخند می زدند، در حالی که پیشگویی ها تحقق می یافت.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های روحانیت در دفاع مقدس عنوان کرد: آینده را بدون تاریخ نمی توان ساخت،در بیانیه دوم نیز بیش از 50 درصد از سخنان رهبری اشاره به تاریخ انقلاب دارد؛ با توجه به این بیانیه، مستند سازی در مورد انقلاب و نقش جوانان و روحانیت در ایجاد انقلاب در حال انجام است.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: نقش روحانیت در دفاع مقدس و تبیین تفاوت این انقلاب با انقلاب‌هایی که شکل‌گرفته از دیگر اهداف انقلاب در دفاع مقدس بوده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. این مردم بودند که پرچمداری انقلاب را به امام دادند و بعد از این همه به هر که بخواهند می دهند .

  2. خوبی بابا ! شما اصلا زمان امام کجا بودی ؟ زمان انقلاب، پیشکش! مردم ولی نعمت همه مسئولان معرفی شدند (اعم از مکلا و معمم و غیره) اگه سنتون قد بده حاج آقا !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا