خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حاشیه‌های انتخاب فرهاد مجیدی به‌عنوان سرمربی تیم امید

ایسنا نوشت: پس از بی‌اطلاعی کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش از انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی تیم ملی امید، اکنون عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال هم می‌گوید که نام مجیدی فقط به عنوان یکی از گزینه‌ها مطرح بوده و اطلاعی از انتخاب او ندارد.

میرشاد ماجدی عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال درباره انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی تیم ملی امید در راه صعود به المپیک ۲۰۲۰ گفت: من اطلاعی از این انتخاب ندارم زیرا تاج دیروز صحبت‌هایی را انجام داد و قرار شد استیلی آن را پیگیری کند.

وی ادامه داد: اگر او اعلام کرده که مجیدی سرمربی تیم ملی امید شده است، لابد صحت دارد. او قرار بود بعد از پیگیری کارها به کمیته فنی اعلام کند که هنوز این اتفاق نیفتاده است.

او در پاسخ به این سوال که آیا کمیته فنی فدراسیون فوتبال از انتخاب مجیدی رضایت داشته است؟ گفت: نام فرهاد مجیدی فقط بین گزینه‌ها بود و قرار بود پیگیری آن به عهده حمید استیلی باشد.

ماجدی تاکید کرد: از مخالفت کمیته ملی المپیک در این باره هم اطلاعی ندارم.

کیکاووس سعیدی سرپرست دبیرکلی کمیته ملی المپیک درباره موضع این کمیته درباره انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی تیم ملی امید تصریح کرد: این موضوع که در رسانه‌ها مطرح شده است مورد تایید ما نیست زیرا در جریان این فرایند قرار نداریم. تیم ملی امید قرار است بعد از سال‌ها در المپیک حضور داشته باشد. بحث ما فرهاد مجیدی نیست بلکه مسیر انتخاب این مربی است. این مسیر طبق روال خودش طی نشده است. دوستان در ستاد کمیته ملی المپیک باید این انتخاب مورد تایید قرار بگیرد. کمیته ملی المپیک در هیچ رشته‌ای در بازی‌های المپیک به صورت مستقیم در کار فدراسیون‌ها دخالت نمی‌کند. بعد از انتخاب فدراسیون باید کمیته ملی المپیک رضایت دهد و ستاد این کمیته آن را تایید کند. ما فرهاد مجیدی را دوست داریم اما این مراحل سیستمی باید رعایت شود.

او که در برنامه “تهران ورزشی” رادیو تهران صحبت می‌کرد درباره صحبت‌های تاج مبنی بر دخالت نکردن دولت در کار فدراسیون فوتبال گفت: من در جریان صحبت‌های تاج نیستم اما هر فدراسیونی معیارهایی دارد و باید برای انتخاب‌ها و مسائلی که در آن اتفاق می‌افتد پاسخگو باشد.

کمیته ملی المپیک نسبت به مذاکره فدراسیون فوتبال با فرهاد مجیدی برای سرمربی گری تیم ملی فوتبال امید واکنش نشان داد.

پس از اینکه مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال در نشست خبری روز گذشته خود تایید کرد که با فرهاد مجید برای سرمربیگری تیم ملی فوتبال امید مذاکره کرده است، کمیته ملی المپیک نسبت به این مذاکرات واکنش نشان داد.

یک منبع آگاه در کمیته ملی المپیک در این مورد گفت: هماهنگی و گفت‌وگو برای انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال امید بدون اطلاع و هماهنگی با کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش انجام شده و متاسفانه این گفت‌وگوها بدون مشورت و مستقیماً توسط خود فدراسیون فوتبال صورت گرفته و براین اساس مورد تایید کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش نیست.

وی تاکید کرد: با تمام احترامی که برای فرهاد مجیدی قائل هستیم، انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال امید باید با هماهنگی وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک و پس از طرح موضوع در ستاد عالی بازی‌های المپیک به نتیجه برسد که این مهم در این مذاکرات رعایت نشده است.

پیش از این کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال برای انتخاب یحیی گل محمدی نشست سه جانبه‌ای داشتند و این انتخاب با هماهنگی هر سه طرف انجام شده بود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا