خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ابتکار می‌شود، داداندیش کذب است | بعد از نهاوندیان، نوبت واعظی شد!

معصومه ابتکار به عنوان معاون زنان و خانواده رییس جمهور در کابینه‌ی دوازدهم ماندنی شد. این در حالی است که در هفته‌های گذشته برخی جریانات با تمرکز بر اخبار کذب، شایعاتی را در فضای رسانه‌ای و مجازی به راه انداخته بودند که «پروین داداندیش»، همسر محمود واعظی، وزیر فعلی ارتباطات و فناوری اطلاعات، به جای مولاوردی به معاونت زنان و خانواده خواهد رفت.

به گزارش دریافتی انصاف نیوز، «بررسی پس زمینه‌ی سیاسی شایعاتی که اخیرا به راه افتاده نشان می‌دهد شایعه سازان همان روشی را در این ماجرا پیش گرفته‌اند که ظرف 4 سال گذشته درباره مسوولان نهاد ریاست جمهوری و تیم اطلاع رسانی دولت، طی کردند. آنها در 4 سال گذشته با شایعه سازی و تحت فشار قرار دادن افکار عمومی همیشه سعی در کنترل دفتر رییس جمهور داشتند. این افراد همیشه تلاش کرده‌اند اینطور القا کنند که مسوولان نهاد ریاست جمهوری به ویژه رییس این نهاد، دارای کارایی بالایی نیست و علت اصلی ضعف در دولت یازدهم به شمار می‌رود.  حالا که آمدن محمود واعظی به نهاد ریاست جمهوری قطعی شده، این جریان در صدد است با القای اخبار نادرست و تشویش در اذهان عمومی اینطور وانمود کند که واعظی در پی انتصاب همسر خود، پروین داداندیش در معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری است، در حالی که امروز، حضور معصومه ابتکار در معاونت زنان، قطعی شد و اصلا قرار نیست پروین داداندیش در نهاد ریاست جمهوری یا معاونت زنان حضور داشته باشد.


«زوم سهم خواهان» روی مسوولان نهاد ریاست جمهوری

پس از اینکه رفتن محمد نهاوندیان از ریاست نهاد رئیس جمهوری قطعی و آمدن محمود واعظی، وزیر فعلی ارتباطات و فناوری اطلاعات در این سمت، حتمی شد، جریانی که طی 4 سال گذشته هر روز برای نهاوندیان، قصه درست می‌کردند، این بار روی محمود واعظی زوم کرده‌اند.

مطالعه‌ی اخباری که در چند هفته‌ی اخیر از سوی برخی جریانات سهم خواه و غوغاسالار منتشر می‌شود، نشان می‌دهد همان سناریوی رسانه‌ای که با هدف جنگ روانی و ایجاد فشار فکری روی مسوولان نهاد ریاست جمهوری طی 4 سال اخیر فعال بود، توپخانه‌ی خود را به سمت محمود واعظی گرفته و تلاش زیادی دارد تا با تخریب چهره‌ی او، مسیر سهم خواهی خود را هموارتر کند.

در این راستا شایعات زیادی که در قالب رایزنی و پرسش در مطالب شبکه های اجتماعی و کانال‌های وابسته به برخی جریانات که دولت را وامدار خود می دانند، در روزهای اخیر روی این مساله متمرکز شده که پروین داداندیش، همسر محمود واعظی در پست معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری منصوب خواهد شد. این اخبار کذب در حالی بیان می شود که نویسندگان و منتشر کنندگان این مطالب به خوبی می‌دانند هرگز داداندیش، کاندیدای معاونت ریاست جمهوری در امور زنان نبوده و هدف اصلی از این شایعه پراکنی ها، ایجاد جو روانی و جنگ رسانه‌ای علیه محمود واعظی است که این روزها در پی کوچ از وزارت ارتباطات به نهاد ریاست جمهوری است.

شایعه‌ی حضور داداندیش در امور زنان ریاست جمهوری در حالی از سوی کانون‌های شایعه سازی و سهم خوانی منتشر می‌شود که در روزهای اخیر حضور معصومه ابتکار، در معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری قطعی شده و ابتکار مشغول تنظیم برنامه های خود برای افزایش سطح زندگی و رفاه زنان سرزمین ایران است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا