خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تکرار مطالبه پخش ربنای شجریان از صدا و سیما

درخواست پخش ربنای استاد شجریان و دعوت چهره‎های معمم کشور به پرهیز از رفتار هیجانی بعد از انتخابات،‌ موضوعاتی بودند که از سوی نماینده مردم پاکدشت و نماینده مردم تهران در پایان جلسه امروز مجلس مطرح شدند.

به گزارش خبرآنلاين؛ محمد قمي نماينده مردم پاكدشت در تذكري خطاب به صدا و سيما گفت: عامه مردم از صدا و سيما انتظار دارند كه صداي ملكوتي ربناي آقاي شجريان را از تلويزيون پخش كنند، همه مشتاق هستند اما نمي دانيم كه چرا پخش نمي‌شود.

البته در جلسه پيشين مجلس -يكشنبه،7 خرداد- هم موضوع ربناي استاد شجريان در مجلس مطرح شده بود و نماينده جبهه پايداري او را فردي «معلوم الحال» خطاب کرد و از پيگيري رئيس جمهور براي پخش ربناي استاد شجريان در صدا و سيما،‌ انتقاد نمود.(اينجا)

احمد مازني نماينده ديگري بود كه در تذكر شفاهي خود به موضوع انتخابات اشاره و از اظهار نظرهاي بعد از انتخابات كه موجب تشويش مي‌شود، انتقاد كرد.

او ضمن رد دسته بندي ميان رقباي انتخاباتي،‌ گفت: واقعيت اين است که انتخابات در ايران بين گفتمان هاي مختلف درون نظام است نه طبق اظهارات برخي که رقابت را بين نيروهاي انقلابي و جبهه مقابل انقلاب مي دانند.

مازني در ادامه صحبت‎هايش تأكيد كرد: يك تذكر به شخصيت هاي تاثيرگذار روحاني و فعالان سياسي اعم از حاميان نامزدهاي منتخب و غيرمنتخب دارم. به جاي دامن زدن به اختلاف‎ها فضاي كشور را به سمت عقلانيت و آرامش هدايت كنيد و زمينه را براي رونق اقتصادي و تامين مطالبات مردم فراهم كنيد. ادامه رفتار هيجاني، در شان بزرگان و افراد معمم نيست.

او در پايان خطاب به رئيس جمهور گفت: از شما انتظار دارم كه با تمام توان و به دور از حاشيه سازي برخي از افراد، مطالبات مردم را فراموش نكنيد و از طريق تعامل وسيع‌تر با مجلس و قوه قضائيه و رهبري در جهت تلطيف فضاي كشور اقدام كنيد.

پيش از اين نيز در در جلسه روز يكشنبه، چند نماينده به دسته بندي آراي انتخابات رياست جمهوري دوازدهم به حلال و حرام از سوي موحدي كرماني واكنش نشان داده بودند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا