خرید تور تابستان ایران بوم گردی

توضیح خبری درباره جریان قالیباف در دانشگاه آزاد

در پی بازنشر خبری با عنوان «کادرسازی ستاد قالیباف در دانشگاه آزاد؟»، توضیح وارده ای به شرح زیر دریافت شد.

به گزارش انصاف نیوز در این یادداشت آمده است:
1 – گزارش منتشر شده حاوی اطلاعات غلطی است که بخشی از آن مربوط به برخی افرادی است که در آن از آنها نام برده شده است، از جمله فردی که به عنوان غ.م در گزارش آمده، از فعالان سابق دانشجویی اصلاح طلب است که از لحاظ سیاسی سر سوزنی با جریان قالیباف همراه نبوده و نیست و احتمالا به خاطر تسویه حساب های سیاسی چنین نسبتی به او داده شده است.
2 – اطلاعات این گزارش به قدری ناقص بوده که در جایی از آن آمده: «در این جلسه نیز اهداف واقعی این پروژه به دانشجویان گفته نشد». از این جمله نیز نمی توان برداشت کرد که آیا واقعا چنین «اهداف واقعی» وجود خارجی داشته است یا خیر.
3 – در بخشی از این گزارش آمده:
«گفتنیست که در کنار تشکل‌های سیاسی دانشگاه آزاد، با اختیارات و بودجه‌ای که برایشان در نظر گرفته شده، بستر مناسبی برای شبکه‌سازی در دانشگاه خواهند بود که متاسفانه برخی از جریان‌های سیاسی سعی دارند تا از این زمینه به سود خود استفاده کنند».
به نظر می‏رسد نحوه بیان این ادعا به نوعی نشان از سهم خواهی سیاسی برای استفاده از «بستر مناسب» در دانشگاه آزاد دارد و به دور از استقلال خواهی دانشگاه از جریان‏های سیاسی است. بنابراین ضروری است بدور از رویکرد داستان سرایی به نقد عملکرد پرداخته شود.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا