خرید تور تابستان ایران بوم گردی

گفت‌وگوی تلفنی روحانی با اسلامی و آذری جهرمی

رئیس جمهور روحانی طرح «اقدام ملی تامین مسکن» را حرکتی مهم در راستای خدمت به مردم بویژه اقشار متوسط و ضعیف جامعه دانست و بر اهتمام هرچه بیشتر برای تسریع در روند اقدامات و فعالیت ها برای به ثمر رسیدن این طرح تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز دوشنبه در گفت‌وگو با وزیر راه و شهرسازی پس از استماع گزارش وی درباره اقدامات و برنامه های این وزارتخانه در راستای اجرای طرح ها و پروژه های گوناگون در این حوزه، بر ضروت تلاش برای تسریع در تکمیل و بهره برداری از پروژه های ریلی، جاده ای و آزاد راهی کشور که در توسعه حمل و نقل و تحقق شعار جهش تولید تاثیر گذار هستند، تاکید کرد.

رئیس جمهور همچنین با اشاره به ضرورت کنترل وضعیت ترافیک راه های کشور، مراقبت ها و اطلاع رسانی به موقع از وضعیت راه ها به مردم و رعایت کامل دستور العمل های بهداشتی در این ایام، از تمامی فعالان، دست اندرکاران و عوامل حوزه حمل و نقل باری و مسافربری شهری و برون شهری، ریلی و هوایی که علی رغم شرایط سخت شیوع کرونا همچنان به خدمت رسانی ادامه داده و در کنار مردم قرار داشته و دارند، تقدیر و تشکر کرد.


روحانی روز دوشنبه در گفت‌وگو با محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با اشاره به اینکه توسعه دولت الکترونیک و فضای مجازی از خدمات دولت یازدهم و دوازدهم برای مردم است، گفت: مردم در شرایطی که کشور با بیماری کرونا مواجه بود، به خوبی از مزیت ها و امکانات مرتبط با دولت الکترونیک و توسعه فضای مجازی در امورات خود مطلع شده و از آن استفاده کردند.

رئیس جمهور با بیان اینکه توسعه فضای مجازی کمک شایانی به انجام فعالیت های بخش های مختلف بویژه حوزه آموزش و پرورش و آموزش عالی در ماه های اخیر داشته است بر ضرورت تلاش در راستای توسعه بیش از پیش این بخش در همه نقاط کشور تاکید کرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا