خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اطلاعیه‌ی عبدالرضا داوری درباره‌ی مواضع الهام سلمانی

عبدالرضا داوری یکی از اعضای دفتر احمدی نژاد، در اطلاعیه‌ای به مواضع همسرش الهام سلمانی که آن را اتهام زنی‌های اخیر خواند، واکنش نشان داد.

به گزارش انصاف نیوز، متن اطلاعیه‌ای که در کانال تلگرامی آقای داوری منتشر شده در پی می‌آید:

بسم الله الرحمن الرحیم

همراهان و مخاطبان گرامی
متاسفانه در روزهای اخیر خانم «الهام سلمانی لازنگی» با همنوایی افرادی خاص، از طریق داستان سرایی و انتشار مستمر مطالبی مجعول، کذب و آلوده به افترا در فضای مجازی، تلویث حیثیت شخصی و اعتبار حرفه ای نگارنده و همکارانش در اتاق شیشه ای را هدف قرار داده اند.

تا امروز، این کمترین فرزند ملت بزرگ ایران تلاش کرد صبر و سکوت و خویشتن داری را مبنای مواجهه خود با این پروژه تخریبی که ریشه ها و اهدافش هم دیگر پنهان نیست، قرار دهد تا آسیب محدودتری متوجه افکار عمومی کشور و اذهان فرزندانش شود؛
صاحب این قلم نیک می دانست که مخاطبه اتاق شیشه ای با فرادستان، مخاطبه ای پر مخاطره و سترگ است، اما پروای حقيقت، او را به اين خطر می خواند که بجای شربت شيرين مدح، داروی تلخ نقد را در کام اصحاب قدرت و ثروت بچشاند، آن هم در جامعه ای که فرادستان، نان فرودستان را می دزدند و از صراحی قدرت و ثروت و منزلت مخمورند؛ فرادستانی که «رشته بندگی بر مردم می آويزند و در «رسم ناقدکشی و شيوه شهر آشوبی» استادند. صد خرده بر ديگران می گيرند و اما خرده ای انتقاد بر خود را نمی پذيرند.»(+)

متاسفانه باید اذعان داشت که اصرار طراحان و مجریان جریان تخریبی اخیر بر تداوم اقدامات خلاف اخلاق، خلاف شرع و خلاف قانون شان، مسیر مسامحه و اغماض را مسدود کرده و مقابله و ایستادگی قانونی در برابر جاعلان، دروغگویان و مفتریان را تنها راه مقابله با این گردن فرازی ظالمانه و حق کشی آشکار قرار داده است.

بر همین مبنا صاحب این قلم بر آن شد تا از طریق مراجع ذیربط قانونی، ایفاد حقوق لگدمال شده خود و همکاران مظلومش و کیفر هتاکان و جاعلان و مفتریان و همدستان شان را مطالبه نماید.

از امروز اراده صاحب این قلم در برابر موج تخریبی اخیر صرفا بر مواجهه قانونی قرار دارد و اطلاع رسانی درباره چند و چون آن را سرکار خانم ترابی، وکیل محترم دادگستری بر عهده خواهند داشت تا ضمن مقابله با ظلم و حق کشی، فضای رسانه ای کشور هم از آلودگی به دروغ و هتاکی و افترا مصونیت یافته و مناسبات جامعه ایرانی نیز بر پایه توصیه قرآنی «لَا يَجْرِمَنَّكُمْ شَنَآنُ قَوْمٍ عَلَىٰ أَلَّا تَعْدِلُوا» سامان یابد.

نگارنده با این باور که «وَلِلَّهِ العِزَّةُ وَلِرَسولِهِ وَلِلمُؤمِنينَ وَلٰكِنَّ المُنافِقينَ لا يَعلَمونَ» معتقد است طراحان و مجریان پروژه تخریبی اخیر، هم در دنیا و هم در عقبی، کیفر سخت جرایم شان را خواهند چشید؛ چرا که ایزد متعال وعده کرده «سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ»

عبدالرضا داوری
تهران- ۲۲ خرداد ۱۳۹۸

(+) این عبارت از دکتر عبدالکریم سروش وام گرفته شد.

واکنش عبدالرضا داوری: طلاق است، پرستو نیست

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. وای وای وای…یعنی منکوحه فعلی(ومطلقه بعدازاین)حضرتعالی هم موصوف به لقب ….شده است؟؟؟؟یعنی هرکس مانند شما درسنین جوانی وطرب وعشق …در معرض بال گشودن ان پرنده جدیدا معروف است؟؟؟؟من که تواین میانسالی چوبید برسرتعهداتم میلرزم….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا