خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده تاتنهام و منچستریونایتد 7 اردیبهشت 1402

پخش زنده تاتنهام و منچستریونایتد 7 اردیبهشت 1402 را با ما در انصاف ورزشی ببینید؛ دو تیم در هفته 33 لیگ برتر انگلیس از ساعت 22:45 در لندن رودررو می‌شوند.

تاتنهام هاتسپر که پس از جدایی کونته بدجور در بحران فرو رفته و هفته گذشته 6 گل از نیوکاسل دریافت کرد، امشب و از ساعت 22:45 در ورزشگاه خانگی میزبان منچستریونایتد خواهد بود و اگر سهمیه‌ی لیگ قهرمانان را می‌خواهد باید یونایتد تیم چهارم جدول را شکست دهد که کار سختی به نظر می‌رسد؛ برای تماشای پخش زنده تاتنهام و منچستریونایتد 7 اردیبهشت 1402 از لینک زیر استفاده نمایید:

پخش زنده تاتنهام و منچستر یونایتد 7 اردیبهشت 1402

پخش زنده تاتنهام و منچستریونایتد 7 اردیبهشت 1402

تیم فوتبال تاتهام هاتسپر پس از آنکه آنتونیو کونتو را از هدایت این تیم برکنار شد اوضاع خوبی ندارد و در 4 بازی اخیر با هدایت استلینی تنها 5 امتیاز گرفت تا مربی موقت هم پس از شکست تحقیرآمیز برابر نیوکاسل اخراج شود و حالا رایان میسون مربی موقت پس از اخراج مورینیو روی نیمکت خروس‌های لندن بنشیند.

زنبق‌های سفید لندن در حال حاضر با 53 امتیاز از 32 بازی در رتبه هفتم جدول هستند اما با منطقه سهمیه‌ی لیگ قهرمانان و با دو تیم نیوکاسل و منچستریونایتد که سوم و چهارم هستند تنها 6 امتیاز فاصله دارد البته با این توضیح که یونایتد 2 بازی و نیوکاسل 1 بازی از تاتنهام کمتر انجام داده‌اند.

اما شیاطین سرخ تا اینجای کار با تن هاخ هلندی فاتح جام اتحادیه انگلیس شده‌اند و باید در فینال جام حذفی نیز برابر سیتی سرحال گواردیولا قرار بگیرند اما در لیگ برتر مهمترین هدف این تیم گرفتن سهمیه‌ی لیگ قهرمانان است که در حال حاضر با 59 امتیاز از 30 بازی در کنار نیوکاسل با همین تعداد امتیاز و البته 31 بازی شانس بیشتری نسبت به تیم‌هایی همچون لیورپول، استون ویلا و همین تاتنهام دارند.

یونایتد در 5 بازی اخیر خود در لیگ برتر 3 برد، 1 تساوی و 1 باخت داشته است درحالی که تاتنهام بحران زده در 5 دیدار اخیر خود 2 باخت، 2 مساوی و تنها 1 برد را بدست آورده است.

شما مخاطبان عزیز انصاف ورزشی می‌توانید پخش زنده دیدار تاتنهام و منچستریونایتد 7 اردیبهشت 1402 را از ساعت 22:45 و با استفاده از لینکی که با همکاری «آپارات اسپرت» در ابتدای مطلب در اختیار شما قرار داده شد، تماشا کنید.

پخش زنده تاتنهام و منچستریونایتد 7 اردیبهشت 1402
پخش زنده تاتنهام و منچستریونایتد 7 اردیبهشت 1402

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا