خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نظر مشترک ایران و عربستان درباره‌ی بازی الاتحاد و سپاهان

به‌گفته‌ی وزیر امور خارجه دولت سیزدهم تکرار بازی الاتحاد و سپاهان نظر مشترک ایران و عربستان است.

به گزارش فارس، حسین امیرعبداللهیان در حاشیه جلسه هیات دولت در رابطه با حاشیه های بازی فوتبال سپاهان و تیم عربستانی گفت: در همان زمان با وزیر خارجه عربستان در تماس بودم. روابط تهران و ریاض در مسیر خود پیش می‌رود و نباید اجازه دهیم ورزش تبدیل به اهرم سیاسی شود.

وی با بیان اینکه نظر ما و عربستان تکرار بازی سپاهان و الاتحاد است، ادامه داد: توصیه ما به کنفدراسیون فوتبال آسیا موسوم به ای. اف. سی این است که در این اتفاق برمبنای فنی نظر دهد. بین ایران و عربستان این توافق وجود دارد که در زمان مورد توافق دو طرف بازی انجام شود.

آمریکایی‌ها ریاکارانه عمل می کنند

رئیس دستگاه دپیلماسی در پاسخ به سوالی درباره اینکه آمریکا اعلام کرده تمایلی برای بازگشت به برجام ندارد، به صراحت اعلام کرد که آمریکایی‌ها ریاکارانه عمل می‌کنند ما در مسیر دیپلماسی و مذاکره هستیم. به محض آنکه به نقطه توافق نزدیک شویم اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

در حال مذاکره با ده‌ها کشور برای لغو روادید گردشگری هستیم

وزیرامورخارجه در بخش دیگری از این گفت و گو درباره لغو روادید گردشگری گفت: هم اکنون در حال مذاکره با ده ها کشور برای لغو روادید گردشگری هستیم. وزیر میراث فرهنگی نیز فهرست جدیدی را اعلام کرده که همکارانم با نظر مثبت در حال مذاکره با کشورهای مقابل هستند تا به صورت متقابل لغو روادید گردشگری داشته باشیم.

گفتنی است در حالیکه قرار بود دوشنبه این هفته بازی سپاهان و الاتحاد در ورزشگاه نقش جهان برگزار شود به یکباره اتفاقی حیرت انگیز باعث لغو این دیدار مهم لیگ قهرمانان آسیا شد. برخی ادعا کردند مسئولان الاتحاد به وجود تندیس سردار قاسم سلیمانی در ورزشگاه نقش جهان اصفهان ایراد گرفتند و آن را بهانه کردند و به بازیکنان خود دستور دادند که حتی برای گرم کردن به میدان نیایند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا