خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پیام نایب رییس حشدالشعبی به آیت‌الله سیستانی

نائب رئیس حشدالشعبی عراق در پیامی خطاب به آیت‌الله سیستانی مرجع‌ عالی قدر شیعیان عراق تاکید کرد که این کشور پیشگام کشورهایی است که افراط‌گرایی و تروریسم را شکست دادند.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه تلویزیونی سومریه نیوز عراق، ابومهدی المهندس، نائب رئیس هیئت حشد شعبی عراق امروز (پنج‌شنبه) در پیامی خطاب به آیت‌الله سید علی سیستانی، مرجع عالی قدر شیعیان ضمن اشاره به پیروزی بزرگ نیروهای حشد شعبی در مبارزه با تروریسم و افراط‌گرایی که با استقبال از فتوای جهاد کفایی آیت‌الله سیستانی داوطبانه به میدان مبارزه با داعش قدم گذاشتند، گفت: نیروهای حشد شعبی روند اتفاقات نه فقط در عراق بلکه در کل جهان را تغییر داده و تمامی توطئه‌های خارجی و داخلی را در هم شکستند؛ توطئه‌هایی که هدف از آنها شکست عراق بود، ما اکنون پیشگام کشورهایی هستیم که تروریسم و افراط‌گرایی که داعش نماد آن است را شکست دادند و با فتوای جهاد کفایی با سلاح ایمان و روحیه جانفشانی برای میهن، پا در شدیدترین و خشن‌ترین درگیری‌ها گذاشتند. ما شبانه روز برای حفظ اتحاد و یکپارچگی عراق جنگیدیم و در این مدت از توصیه‌های شما استفاده کردیم.

المهندس در ادامه تاکید کرد: ما برای حفظ مقدسات‌مان که دشمنان قصد ضربه زدن به آنها را داشتند، مبارزه کردیم و در نهایت بر افراط‌گرایی پیروز شدیم و در حالیکه همه جهان اطمینان داشتند که عراق سقوط می‌کند، مژده پیروزی دادیم.

نائب رئیس هیئت حشد شعبی عراق در ادامه بر پایبندی نیروهای حشد شعبی به ادامه راه جهاد، پایداری و فداکاری تاکید کرد.

مرجعیت دینی عراق در ۱۳ ژوئن ۲۰۱۴ از تمامی کسانی که توان به دست گرفتن اسلحه و مبارزه با تروریست‌ها را داشتند، خواست داوطلبانه درکنار نیروهای امنیتی قرار گرفته و با داعش مقابله کنند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. از مراجع عالیقدرشیعه….مرجعیت شیعه درطول زمان هزارساله حوزه نجف محدود در یک منطقه جغرافیایی نبوده اند….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا