خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دیدار و گفتگوی عبدالله نوری و فاطمه کروبی

انصاف نیوز: عبدالله نوری، در دیدار با فاطمه کروبی و حسین کروبی، همسر و پسر بزرگ مهدی کروبی، رفع محدودیت و آزادی فعالان سیاسی را موجب افزایش اعتماد مردم و تقویت منافع ملی خواند.

به گزارش انصاف نیوز به نقل از دفتر نوری، وی گفت: آقای روحانی و دولت محترم فراموش نکنند که پایگاه رأی و بدنه ی اجتماعی حامی شان اغلب کسانی بودند که از بی قانونی و تضییع حقوق شهروندی و تنگ نظری ها به ستوه آمدند و با امید رهایی از این وضعیت راهی متفاوت را برگزیدند.
نوری گفت: تمرکز دولت و آقای روحانی بر مسائل بین المللی و اقتصادی، مسئولین را از وضعیت سیاست داخلی و آزادی های سیاسی و حقوق شهروندی غافل نکند.
وی افزود: تاکید آقای روحانی بر حقوقدان بودن شان و مجری قانون اساسی بودن، مسئولیت سنگینی را بر عهده ی شخص رئیس جمهور و دولت می گذارد و باید تلاش شان این باشد که راه را بر بی قانونی ها ببندند و فضای امنیتی آمیخته به تخریب و توهین و تهمت را برچینند. تمامی نیروهای توانمند، کاردان و شایسته باید در این راه سخت و پر فراز و نشیب شخص آقای روحانی و دولت ایشان را کمک کنند.
بنا بر این گزارش، در ابتدای این دیدار که هفته ی پیش صورت گرفت، فاطمه کروبی و حسین کروبی با تاکید بر روحیه ی بالا و امیدواری مهدی کروبی نسبت به آینده، از وضعیت سلامتی وی به ویژه بالا بودن غلظت خون وی، ابراز نگرانی کرده و فراهم شدن شرایطی برای انجام معاینات دقیق پزشکی و رسیدگی بیشتر و جدی تر به وضعیت سلامتی مهدی کروبی را خواستار شدند.
عبدالله نوری سپس با ابراز امیدواری نسبت به آینده گفت: ان شاءالله با امید و نشاطی که با برگزاری انتخابات امسال ریاست جمهوری میان مردم ایجاد شده است و رویکرد و برنامه های مثبت دولت جناب آقای روحانی، با تدابیر و کار کارشناسی، مسائل و مشکلات کاهش یابد و شاهد آن باشیم که از بسیاری نیروهای دلسوز، خوش فکر و البته توانمندی که در سال های گذشته در زندان یا در محدودیت بوده اند پس از رفع محدودیت ها، جهت حل معضلات و کمک به آتیه ی کشور استفاده شود. معتقدم آزادی جناب آقای موسوی و جناب آقای کروبی و همچنین سرکار خانم رهنورد و همه زندانیان سیاسی موجب افزایش اعتماد میان مردم و حاکمیت، نزدیکی میان جریانات گوناگون سیاسی و تقویت منافع ملی می گردد.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا