خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش پرویز پرستویی به انتقادات از رامبد و نگار

پرویز پرستویی در واکنش به انتقادات از سفر رامبد جوان و نگار جواهریان به کانادا در صفحه‌ی اینستاگرام خود نوشت:

«امروز این عکس دست به دست داره تو دنیای مجازی میچرخه و هرکسی هرجور که دلش میخواد تفسیر و قضاوت میکنه از صداوسیمایی که رامبد جوان سالهاست خودش را هزینه کرده گرفته، تا اون دسته مردمی که از صبح تا شب کارشون سرک کشیدن تو زندگی خصوصی آدم هاست .حالا میخواد هنرمند باشه میخواد ورزشکار و ….باشه. چرا تو این شرایط رعایت اون مادر جوانی رو نمی کنید که هر آن ممکنه فارغ بشه ؟ اصلا فکر کنید این زوج منافق، اسرائیلی،هر اسمی که شما دلتون میخواد روش بگذارید. ولی مهم اینه که یه مادری ماه هاست داره با خودش سختی میکشه و سیری رو طی میکنه که ته‌اش فارغ شدن و به دنیا آمدن طفلی است که نه اختلاس کرده، نه اصلاح طلبه، نه اصول گراست. نه آقازاده است و نه… . بلکه یه طفل معصومی است که میخواد چشم بر این جهان باز کنه. تو رو خدا رحم داشته باشید. چرا اینجوری شدیم؟ چرا صبح که از خواب پا میشیم و دنبال متهم و مقصر میگردیم؟ به خدا رامبد و نگار جواهریان دشمن نیستند. آقای صدا و سیما، نگار جواهریان همون کسی است که با بازی در «طلا و مس» برای بازی در نقش یک زن روحانی سیمرغ گرفت و مورد تقدیر قرار گرفت. آقای صداوسیما، شما رامبد جوان رو بارها به خاطر برنامه خندوانه مورد تقدیر قرار دادید. چرا یادتون رفته. حالا یه آدمی دلش خواسته بره بچه اش و در خارج از کشور به دنیا بیاره. چون گفته ایران، ایران، حالا جنایت کرده. تو رو به خدا خودتون رو جای اون مادر پا به ماه بگذارید. از شمای صدا و سیما بعیده که تیتر خبرتون میشه رامبد جوان و همسرش. نمک خوردید حداقل نمکدان رو نشکنید. من با اون دسته از مردمی که حرص دارن و هرچی دلشون میخواد میگن کاری ندارم. شما دیگه چرا؟»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. جناب پرستویی عزیز….مختلس نبودن ان جنین متولدنشده چه ربطی به اصل موضوع دارد؟؟؟؟؟؟یعنی صف مشتاقان دیدن نوزاد ان زوج درایران کمتراز کاناداست؟؟؟؟نه جناب پرستویی …لطفا خواهشا …چون میدانید میگویم به شعور مردم ایراد نگیر…خوب به چهره کذابان نان به نرخ روز توجه کن….العاقل یکفی الاشاره………….هرچندطرح موضوع مربوطه فاقدهرگونه ارزش است ولی سخن جناب پرستویی جقیقتا مراافسرد…

  2. شما متوجه نیستی جناب پرستویی کسی که دم از حمایت از کالای ایرانی میزند برود کالای خارجی بخرد مورد پسند نیست آیا پزشک داخلی ارزشش از نظر شما کمتر از کالای ایرانی است که به چشم سلبریتی هایی چون شما نمی آید ؟؟؟؟

  3. جناب پرستویی و دیگر عزیزانی که میلیاردها سرمایه تان (هرچند غیر مستقیم) از جیب ملت ایران در آمده، در رفتار و گفتارتان صادق باشید. مگر تولید شما جز متاع فرهنگی است که به طرفة العینی نابودش می کنید؟ پول هایی که گرفته آید چه می شود؟

  4. قضیه اینه که همه میخوایم درباره همه چی اظهار نظر کنیم واکنش نشون بدیم ….
    دقیقا مثه خود شما پرستویی عزیز.
    پس هممون به هممون میایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا