خرید تور تابستان ایران بوم گردی

عبدالرضا داوری: خودکشی نکردم

عبدالرضا داوری از چهره‌های نزدیک به احمدی نژاد و از اعضای دفتر او، شایعه‌ی خودکشی خود را که صبح امروز منتشر شده بود تکذیب کرد.

به گزارش انصاف نیوز، او دقایقی پیش – بعدازظهر شنبه – در کانال تلگرامی خود نوشت:

«به دروغ شایعه کرده اند که اینجانب امروز صبح خودکشی کرده ام. اگر می‌خواهید حذف فیزیکی مرا کلید بزنید و از هم اکنون عادی سازی کنید، بسم الله!
ما گر ز سر بریده می‌ترسیدم
در محفل عاشقان نمی‌رقصیدیم…
یا علی
عبدالرضا داوری
۲۵/خرداد/۹۸»

پس از انتشار شایعه‌ی خودکشی داوری، یکی از نزدیکان او در توییتر نوشت که خودکشی واقعیت ندارد بلکه او شب گذشته به خاطر افت قند خون به بیمارستان رفته بود و مرخص شده است.

چند روز پیش الهام سلمانی، همسر داوری در توییت‌هایی که تا به امروز هم ادامه دارد، ادعاهایی را درباره‌ی زندگی خصوصی علیه همسرش منتشر کرده است و همینطور شائبه‌ی سیاسی بودن حواشی پیش آمده را هم مطرح کرده است.

پس از مطرح شدن اولین توییت‌ها در یک هفته پیش، داوری در مکالمه با یکی از نزدیکانش توضیحاتی درباره‌ی اختلافات خانوادگی با الهام سلمانی مطرح کرد و فایل صوتی آن منتشر شد [لینک]. همچنین در اطلاعیه‌ای جداگانه در این باره توضیح داد و سلمانی را به شکایت تهدید کرد.

داوری در مصاحبه‌ی چند خبرنگار ورزشی با احمدی نژاد در دفتر او

داوری همچنین امروز در واکنش به مصاحبه‌ی علی اکبر جوانفکر مشاور رسانه‌ای احمدی نژاد که در مصاحبه با رسانه‌ها درباره‌ی خودکشی داوری ضمن اعلام بی اطلاعی از وضعیت او گفته بود داوری ارتباطی با دفتر احمدی نژاد ندارد و مشاورش هم نیست، عکسی را در کانال تلگرامی خود منتشر کرده است با عنوان «عکس یادگاری خبرنگاران روزنامه خبرورزشی پس از مصاحبه با آقای احمدی‌نژاد / محمودیه تهران- دفتر رئیس‌جمهور سابق». به نظر می‌رسد این عکس برای نشان دادن ارتباط او با دفتر احمدی نژاد باشد.

علی اصغر شفیعیان، سردبیر انصاف نیوز هم در توییتی نوشت: آقای جوانفکر گفته «تایید یا تکذیب خودکشی داوری به من ارتباطی ندارد. داوری از اطرافیان احمدی نژاد نیست و ارتباطی با وی ندارد»[دانا]. پس چطور داوری در دفتر احمدی نژاد هم اتاق و میز دارد و مصاحبه‌ی شش ماه پیش ما با احمدی نژاد را جور کرد و خودش هم بود.

عکس‌های داوری در ماه‌های اخیر نشان می‌دهد که او در دفتر احمدی نژاد حضور پررنگی دارد و حتی او را در سفرها از جمله در سفر چند هفته پیش به کرمان همراهی کرده است.

همراهی عبدالرضا داوری در سفر احمدی نژاد به کرمان

انتهای پیام

واکنش عبدالرضا داوری: طلاق است، پرستو نیست

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا