خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده منچسترسیتی و بورنموث 6 اسفند 1401

پخش زنده منچسترسیتی و بورنموث 6 اسفند 1401 را با ما در انصاف ورزشی تماشا کنید. دو تیم امشب در هفته 25 ام لیگ برتر انگلیس رویارو می‌شوند.

منچسترسیتی و بورنموث امشب و از ساعت 21:00 به وقت ایران در هفته 25 ام لیگ برتر انگلیس در استادیوم ویتالیتی به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی منچسترسیتی و بورنموث 6 اسفند 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال منچسترسیتی و بورنموث 6 اسفند 1401

پخش زنده منچسترسیتی و بورنموث 6 اسفند 1401

منچسترسیتی قدرتمند و پرستاره پپ گواردیولا که مدعی اصلی همه جام‌های کره زمین در فصل جاری است، این روزها و با وجود برتری بر آرسنال صدرنشین میکل آرتتا همچنان در تعقیب توپچی‌های صدرنشین است. آن‌ها در حال حاضر با یک بازی بیشتر از آرسنال با 52 امتیاز در رده دوم جدول جای گرفته‌اند.

از سوی دیگر بورنموث با 21 امتیاز در رده هفدهم جدول جای گرفته است. من سیتی در 5 بازی آخر خود دو تساوی، دو برد و یک شکست کسب کرده و بورنموث دو تساوی، دو شکست و یک برد. اما آیا اینبار هم شاگردان پپ مانند بازی با لایپزیش و ناتینگهام فارست می‌لغزند؟

نکته‌ای که شاید پاسخ این سوال را منفی کند این است که در 12 تقابل دو تیم پیش از این، سیتی رکورد 100 درصد پیروزی را به ثبت رسانده تا بورنمث حتی در حسرت کسب یک تساوی برابر سیتی بوده باشد! برای تماشای پخش زنده بازی منچسترسیتی و بورنموث 6 اسفند 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا