خرید تور تابستان ایران بوم گردی

وجود “مجمع تشخیص مصلحت” در سازمان املاک شهرداری!

رییس شورای شهر تهران در پاسخ به انتقاد عضو شورا از وجود مصلحت‌اندیشی‌ها در بازپس‌گیری املاک شهرداری تهران به کنایه گفت: گویا یک مجمع تشخیص مصلحت در سازمان املاک شهرداری تهران شکل گرفته و باید ببینیم این سازمان موازی چه می‌کند.

به گزارش ایسنا، افشین حبیب‌زاده، معاون نظارت شورای شهر تهران صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود با بیان اینکه شهردار تهران در ارائه گزارشی در خصوص بازپس‌گیری املاک از افراد مختلف تأخیر داشته است، گفت: در ۲۳ مهر ماه سال ۹۶ در راستای افزایش اعتمادعمومی و شفافیت در واگذاری املاک مصوبه‌ای تحت‌عنوان الزام شهرداری به ساماندهی حق بهره‌برداری املاک و اراضی خود به افراد منقول و غیرمنقول داشته‌ایم که قرار بود سه‌ماهه این گزارش ارائه شود اما نشد.

وی با بیان اینکه متأسفانه اخباری که از سازمان املاک دریافت کرده‌ایم، خوب نیست، گفت: متأسفانه در مکاتبه با اشخاص به شدت مصلحت‌اندیشی می‌شود و حتی در مورد احکام قضائی که برای تخلیه گرفته شده نیز به شدت مصلحت‌اندیشی می‌شود و متأسفانه دیده شده در برخی موارد که افراد برای بازپس‌گیری حاضر می‌شوند با تماس تلفنی برگردانده می‌شود.

حبیب‌زاده با بیان اینکه بیش از یک سال از این مصوبه می‌گذرد و این مصلحت‌اندیشی‌ها جای سوال دارد، گفت: اگر این روند در سازمان املاک ادامه یابد، نباید منتظر بازپس‌گیری املاک بمانیم.

محسن هاشمی در واکنش به این تذکر گفت: گویا یک مجمع تشخیص مصلحت در سازمان املاک شکل گرفته و باید ببینیم این سازمان موازی چه می‌کند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا