خرید تور تابستان ایران بوم گردی

موفقیت در تعمیرات اساسی پالایشگاه ایرانول آبادان پس از 20 سال

مدیرعامل شرکت نفت ایرانول از انجام موفقیت آمیز اورهال (تعمیرات اساسی) تمام واحدهای پالایشگاه روغن سازی ایرانول آبادان پس از 20 سال در سال رونق تولید با هدف افزایش تولید خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و تبلیغات شرکت نفت ایرانول ، مهندس عیسی اسحاقی در جلسه شورای مدیران پالایشگاه آبادان که با حضور دکتر افضلی عضو هیات مدیره و قائم مقام شرکت برگزار شد، ضمن تشکر از تمام همکاران این پالایشگاه که درگرمای زیاد با همدلی و خرد جمعی کار بزرگی انجام دادند،گفت: انجام این تعمیرات اساسی توسط کارشناسان و مهندسان داخلی و با صرفه جویی میلیون ها تومان که منجر به افزایش 40 درصد تولید شده قابل تقدیر است.

وی افزود: این تعمیرات اساسی و نوسازی پالایشگاه آبادان در تولید و فروش محصولات جانبی و محصولات نهایی تاثیر بسزایی دارد.

مهندس اسحاقی تصریح کرد: با توجه به گرفتگی شدید برج ها و مبدل ها و روند اجباری کاهش خوراک و توقف های متعدد و در نتیجه پایین آمدن حجم تولید، با برنامه ریزی صورت گرفته عملیات اجرایی تعمیرات اساسی (اورهال) از تاریخ 8 اردیبهشت ماه سال جاری در پالایشگاه روغن سازی آبادان آغاز و واحد یک این پالایشگاه در سرویس قرار گرفت.

وی افزود: این اورهال با همکاری تمامی پرسنل تعمیرات ، عملیات و HSE و مجموعا 150 نفر نیروی کار و با 90000 نفر ساعت کار انجام شد و با قرار گرفتن واحدهای این پالایشگاه در سرویس انشاالله در سال رونق تولید شاهد افزایش تولید این پالایشگاه خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت نفت ایرانول بیان کرد: خوشبختانه با اجرای بیش از 300 پروژه طی 5 سال اخیر در پالایشگاه آبادان و اورهال انجام شده، پالایشگاه آبادان نوسازی شده است.

مهندس اسحاقی در ادامه به برخی از اقدامات انجام شده در پالایشگاه آبادان طی چند سال اخیر اشاره کرد و گفت: در پالایشگاه آبادان به دلیل اینکه حدود ۸۰ سال از عمر آن می‌گذرد بازسازی‌های لازم انجام شد از جمله توسعه و نوسازی بریم و تولید روغن موتور الوند در این مجموعه پس از حدود 36 سال، راه اندازی کولینگ تاور (برج خنک کننده) آبادان و استقلال برق پالایشگاه آبادان که این پروژه‌ها در بهبود وضعیت آن موثر بوده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا