خرید تور تابستان ایران بوم گردی

یک شایعه در قم و بازنشر عکس با روحانی

ابتدای هفته، مصطفی همت پسر شهید همت در فیسبوک مدعی شد که یک روحانی به نام مجید جعفری‌تبار از چندی پیش در بازداشت به سر می‌برد و به خلع لباس و حکمی سنگیم محکوم شده است.
به گزارش انصاف نیوز، مصطفی همت البته نوشته بود که «امیدوارم کسی کار این پرونده را به سازمانهای پوچ حقوق بشری نکشاند، اگر کسی چنین کند بدون شک به دنبال جلوگیری از چنین حکمی نیست، …».
فردای آن روز، سایت اصولگرای «تریبون مستضعفین»  در خبری با تیتر «عکس: حسن روحانی در محضر حجت‌الاسلام جعفری تبار»، نوشت: «حجت الاسلام حسن روحانی در اردیبهشت ۹۲ و در سفر تبلیغات انتخاباتی خود به قم با حجت‌الاسلام مجید جعفری تبار دیدار کرد. حجت‌الاسلام جعفری تبار که به استخاره تلفنی مشهور بود چندی پیش بازداشت شد. روز گذشته شایعه‌ی محکومیت […] وی به اتهام ارتداد و ارتباط با اجنه در فضای مجازی منتشر شد».
بازنشر عکس رییس جمهور با وی در این سایت قابل تامل است، هر چند این سایت نیز ادعای صدور چنین حکمی را تایید یا تکذیب نکرده اما تلاش کرده که این دیدار را یادآوری کند؛ شاید در صورتی که اتهامی متوجه جعفری تبار باشد و ثابت شود، همین عکس و خبر دیدار از نگاه این سایت به ضرر حسن روحانی تمام شود!
در تاریخ 29 آذرماه نیز پایگاه خبری «شیعه آنلاین» در خبر با تیتر «با اطلاع رسانی به شایعات پایان دهید؛ انتشار شایعه‌ی […] استاد جعفری تبار در قم»، با توضیحاتی درباره‌ی وی نوشت: «طی یک ماه اخیر شایعه‌ی […] شدن او به طور گسترده در قم منتشر شده است. بدون شک می توان گفت عدم اطلاع رسانی – حتی در سطح محلی شهر قم – باعث شده که دامنه‌ی شایعات در مورد این روحانی نسبتا سرشناس و محبوب افزوده شود و موجب سوء استفاده برخی رسانه های مخالف نظام جمهوری اسلامی ایران نیز گردد. هیچ کس نمی تواند ادعا کند که استاد جعفری تبار فردی معصوم بوده لذا این امکان وجود دارد که برخی شایعات منتشر شده در مورد وی، صحت داشته باشد اما آنچه که غیر قابل انکار است آنست که اگر در همان ابتدای اثبات شدن اتهامات وی، از طریق کانال های رسمی در این مورد اطلاع رسانی می‌شد، هرگز چنین شایعاتی ناپسند و بیش از سطح اتهامات، در مورد او آنهم به طور گسترده منتشر نمی شد».
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا