خرید تور تابستان ایران بوم گردی

روایت یک شاهد عینی از سفر رهبری به اردهال

«رهبر انقلاب در ساعت یک و چهل دقیقه بامداد امروز (۹۵/۶/۱۴) در حرم حضرت سلطان علی بن محمد باقر علیه السلام  در شهر اردهال کاشان حضور یافته و پس از اقامه نماز صبح در این زیارت، اردهال را به مقصد حرم « آقازاده علی عباس» علیه السلام بادرود ترک کردند».

به گزارش انصاف نیوز، یکی از شاهدان عینی به سایت محلی مشکات آنلاین گفت: رهبری پس از حضور در زیارت مشهد اردهال وارد ضریح مطهر شدند و تا صبح به عبادت مشغول بودند. نماز صبح با حضور حاضران به امامت ایشان در حرم برگزار شد که در این نماز حدود ۱۵ نفر حضور داشتند.

این شاهد عینی گفت:

رهبر انقلاب پس از نماز صبح به زیارت های، شاهزاده حسین، نورالهدی و امام زاده اسماعیل علیهم السلام رفتند و تا ساعت ۹ در این زیارتها حضور داشتند.

معظم له در کنار زیارت شاهزاده حسین چفیه خود را به خانمی که به صورت ناگهانی در این زیارت رهبری را ملاقات کرد، اهدا کردند.این خانم پس از ملاقات با رهبری از ایشان خواسته بود که چفیه شان را به وی هدیه کند. رهبری با تعدادی از اهالی محله که در کنار زیارت تجمع کرده بودند احوال پرسی کردند.

آیت الله خامنه ای پس از زیارت این امامزادگان، برای زیارت «امام زاده آقا علی عباس» به طرف بادرود حرکت کردند. ایشان از ساعت ۱۱ تا پیش از اذان ظهر در این حرم حضور داشتند و سپس به سمت تهران حرکت کردند.

این سفر بدون هماهنگی های قبلی و به صورت سرزده انجام شده است. گفته می‌شود یکی از فرزندان رهبری در این سفر ایشان را همراهی می کرده است.

یک منبع موثق به مشکات آنلاین گفت رهبری با هیچ کدام از مسوولان منطقه دیدار نداشته و این سفر فقط به منظور زیارت انجام شده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا