خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده مس رفسنجان و پرسپولیس 11 فروردین 1402

پخش زنده مس رفسنجان و پرسپولیس 11 فروردین 1402 را با ما در انصاف ورزشی ببینید؛ دو تیم از ساعت 21:30 در هفته 24 لیگ برتر در رفسنجان رویارو می‌شوند.

تیم یکدست و ستایش برانگیز مس رفسنجان امشب و از ساعت 21:30 در رفسنجان میزبان پرسپولیس، پرافتخارترین تیم لیگ‌های داخلی فوتبال ایران است. برای تماشای پخش زنده مس رفسنجان و پرسپولیس 11 فروردین 1402 در ساعت شروع مسابقه یعنی 21:30 از لینک زیر بهره ببرید:

پخش زنده دیدار مس رفسنجان و پرسپولیس 11 فروردین 1402

پخش زنده مس رفسنجان و پرسپولیس 11 فروردین 1402

تیم فوتبال مس رفسنجان که در این فصل با محمد ربیعی همانند فصل گذشته عملکردی بسیار فوق العاده و ستایش برانگیز را در فوتبال ایران به نمایش گذاشته است امشب در دیداری بسیار حساس میزبان پرسپولیس تهران است.

مس محمد ربیعی تا اینجای فصل 37 امتیاز کسب کرده است و در صورت برتری در دیدار امشب می‌تواند رتبه پنجم جدول را از تراکتور پس بگیرد؛ شاگردان ربیعی در 5 بازی آخر 4 برد و 1 شکست داشته‌اند و در شرایطی بسیار خوب با سرخپوشان پایتخت مواجه خواهند شد.

پرسپولیس تهران اما که در فصل گذشته پس از سالها فصل را بدون جام تمام کرد و در هر سه جام داخلی ناکام بود، این فصل نیز شرایط مناسب سالهای گذشته را ندارد و با 45 امتیاز پایین تر از سپاهان و استقلال در جدول قرار گرفته و بازی امشب در رفسنجان آخرین امید این تیم برای ماندن در کورس قهرمانی این فصل است؛ شاگردان یحیی در 5 بازی آخر خود 2 باخت و 3 پیروزی کسب کرده‌اند.

تیم میزبان در این فصل تنها دو شکست را تجربه کرده است که در کنار سپاهان صدرنشین رکورد کمترین باخت فصل محسوب می‌شود اما نکته جالب آن است که مس رفسنجان یکی از این دو شکست را در آزادی برابر همین پرسپولیس تجربه کرده است.

اما شما می‌توانید برای تماشای پخش زنده دیدار پرسپولیس مس رفسنجان 11 فروردین 1402 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید:

پخش زنده مس رفسنجان و پرسپولیس 11 فروردین 1402
پخش زنده مس رفسنجان و پرسپولیس 11 فروردین 1402

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا