خرید تور تابستان ایران بوم گردی

توییت انصاف | بازتاب مناظره‌ی تاجزاده و زاکانی در توییتر

بخشی از نظرات کاربران توییتر درباره‌‌ی سومین مناظره‌ی سیدمصطفی تاجزاده و علیرضا زاکانی که روز گذشته با موضوع انتخابات۸۸ و مسائل روز برگزار شد را به انتخاب خبرنگار انصاف نیوز می‌خوانید:

مجتبی حسینی: منطق و حرفهای امروز علیرضا #زاکانی در مناظره با مصطفی #تاجزاده چقدر مثل کتی که پوشیده بود با بیان #احمدی_نژاد قبل از انتخابات۸۴ شباهت داشت

علی رجبی: خاطرات ابوالفضل کاظمی از کربلای۴و۵ رو همین چند وقت‌پیش خوندم. یه‌جاش فرمانده گردان‌میثم که مجروح شده میگه وقتی ما زیر آتش دشمن زمین‌گیر شده بودیم، “مرد میدان علی زاکانی” از راه رسید و تدبیر کرد. حاج‌علی همیشه همین‌جوری مرد ِمیدان بوده؛ حتی تو مناظره با تاجزاده که نماینده دشمنه.

ایلیا: اینکه زاکانی به تاجزاده گفته صداوسیما دست اصلاح‌طلباست خیلی وقاحت می‌خواد، حتی از گفتن ماست سیاهه هم عجیب‌تره.

حاج فیدل: زاکانی در مناظره با تاجزاده: “انتخابات آزاد”ی که تاجزاده دنبال می‌کند، قرار است محصولش نجفی و امثال نجفی باشد!؟ فکر کنم دیگه روشون نشده از شورای شهر بابل بگن

سعیده امیدی: بدبختی اونجاست که فحش‌های زاکانی رو میشه بدون اجازه منتشر کرد اما حرف‌های محترمانه و مودبانه تاجزاده برای انتشار نیاز به اجازه داره…. #مناظره برابر توی مملکت ما یه مفهوم رویاییه

بهروز عزیزی: #زاکانی در مناظره با #تاجزاده در اظهاراتی مالامال از کینه ، آیت الله #هاشمى را همسان خوارج دانست! نمی دانم راز عداوت اینان چیست که با مرگ هاشمی هم ازکینه آنان کم نمی شود. بهترین پاسخ به زاکانی را امام داده است: “نمی توانند با تهمت و ترور شخصیت انسانی اسلامی هاشمی را از بین ببرند”

وحید هروآبادی: بله دوستان عزیز، جناب تاج‌زاده و زاکانی برای سومین بار مناظره کردند، خیلی هم خوب، منتهی یکی از همین‌ها حاضر است با جناب جوانفکر مناظره کند؟ اصلا سیستم راضی می‌شود چنین مناظره‌ای شکل بگیرد؟

کفشنده: جالبه که تاجزاده تو مناظره با زاکانی گفته یه نفر تو سال ۷۸ دستورکشتار گرفت. جناب تاجزاده رییس پلیس اون زمان تهران فرهاد نظری بودکه در دادگاه اثبات کرد کسیو نکشته،جالبه که بعدهاهم رای براش صادر شد که رییس جمهوروقت‌ازش دلجویی کنه. کتاب برای تاریخ رو بخونید ناگفته های خوبی داره.

سیدعلی موسوی: زاکانی: هرگاه آمریکا به انسداد خورده، دوستان تاج‌زاده راه را باز کرده‌اند

سینا رحیم‌پور: مناظره تاج زاده و زاکانی رو تماشا می‌کنم و تازه فهمیدم در تمام ۲۰ سال گذشته صدا و‌سیما، قوه قضاییه، مجلس و به طور کل مملکت از ما بوده و ما بی خبر! تازه فهمیدم این اصلاح طلبان که نمیذارن قانون اساسی به صورت کامل اجرا شه! مرسی از #زاکانی که بالاخره دستمونو رو کرد!

شهربانو: فساد جریانی یا جریان فاسد؟ #زاکانی: تاج‌زاده نماینده جریانی است که آمریکا به آن دل بسته.نهایتِ آقای تاج‌زاده و دوستانش آقای #نجفی است که هم فساد اخلاقی دارد هم فساد مالی. خسارت کِرسنت معادل ۱۰ برابر کلّ پروژه مسکن مهر است.

هادی باقری: زاکانی گفت تو صندوق صداوسیما نود درصد آرا برای #ميرحسين_موسوي بود. پس صداوسیما دست اصلاح طلبان است نه رهبری! عمق تحلیل و درک زاکانی و زاکانی سازان از مسایل کشور نگران کننده است. زمام امور دست اینهاست.

مستر آلبرت: #تاجزاده: طبق گفته ي آقاي خاتمي؛ ٨ ميليون تقلب شده! خب جواب بدين! #زاكاني: والا برادرش كه ميگه تقلبي نشده! بالاخره كي درست ميگه آقاي تاجزاده؟! تاجزاده: سكوت!

امین قلعه‌ای: آقای زاکانی اگر #کرسنت اجرا و شیر بخشی از گاز امارات در دست ما بود، شاید امروز این کشور اینگونه برای ما شاخ و شانه نمی‌کشید. داشتن سلاح مهم است اما امنیت فقط با توپ، تانک وموشک تامین نمی‌شه. صادرات انرژی علاوه بر منافع اقتصادی، می‌تونه یک راهبرد برای حفظ امنیت باشه.

رضا حاتمی وفا: یک بار هم که شده مناظره #زاکانی و #تاجزاده رو از تلویزیون پخش کنید. اینجوری تاج‌زاده راحت بقیه عمرشو میشینه تو خونه برا آخرتش ثواب جمع می‌کنه. دیگه توییت هم‌ نمی‌زنه

سیدعلی مجتهدزاده: امروز آقای #زاکانی صراحتا سخن از فرد فاسدی در #قوه_قضاییه زده، ايشان از نزديکان #آملی_لاريجانی هم بوده و‌گويا اختيارات بسيار گسترده ای هم داشته از دستگاه قضا بخواهيم در مبارزه با #فساد تبعيض قائل نشده و ايشان را علنی محاکمه کند

هانیه موحد: زاکانی در مناظره با تاجزاده، باز هم فیلش یاد هندستون کرد و از وجود هفت کارتن پرونده #کرسنت دفتر اژه ای حرف زد. با اینحال جای شکرش باقیه که گویا اینبار از عدد و رقم متوهمانه جدیدی درباره جریمه یا عدم النفع کرسنت برای ایران رونمایی نکرده.

هادی موسوی: #زاکانی کاملا عصبی و هیستریک داره جواب میده. به در و دیوار میزنه. هیچ حرف جدیدی نداره. از ماجرای نجفی داره سو استفاده میکنه. اوج هنرش هم حرف رکیکی بود که زد و چهره واقعیش رو نشون داد. معمولا وقتی آدم کم میاره اینطوری میشه

حسین درخشان: عبید زاکانی هم اینقدر نمی‌خندونه که علیرضاشون می‌خندونه.

هزاردستان: #زاکانی در توجیه قطع اس‌ام‌اس انتخابات ۸۸ میگه یک جارو که قطع نکرده بودند همه جا بوده:))) دیوونه‌ خونه‌اس:))

مهدی محمودیان: #زاکانی خطاب به #تاج زاده: ما به شورای نگهبان منتقد هستیم به دستگاه قضایی هم منتقد هستیم صدا و سیما و نهادهای امنیتی هم دست شماست حالا شما طلبکارید و ما باید جواب بدیم؟ تاج زاده هم از بابت انتصاب افراد نالایق به عنوان مسئولین قضایی، ش.نگهبان و صدا و سیما عذرخواهی کرد

مجتبی داوودی: #زاکانی گفته هسته ی اصلی صدا و سیما دست اصلاح طلب هاست!! خدایی این جماعت یکی از یکی دروغگوتر و وقیح ترن اون احمدی نژاد بیچاره اسمش بد در رفته بود

رشید داوودی: آنگونه که مرزهای بی‌ادبی و وقاحت توسط #زاکانی در #مناظره با #تاجزاده جابجا شد،دور نیست زمانیکه گفته‌شود #آیت‌الله_خامنه‌ای هم همدست اصلاحطلبان بود، مگر دست‌نشانده #هاشمی نبود؟! گویی محمود سابق ومغضوب امروزشان،که همه آبرو،اعتبارشان را در سبدش گذاشته بودند، بی همه چیزشان کرده است!

حمید: اینکه امثال #زاکانی سعی میکنن ژست اپوزوسیون به خودشون بگیرن خیلی مشمئزکننده س.

ال‌نینو: فرقی بین احمدی‌نژادِ ۸۸ و زاکانیِ ۹۸ نیست و جوابِ هردو هم همان است که مهندس موسوی گفت: ادب مرد به ز دولت اوست

امیر راعی‌فرد: امروز با دیدن مناظره #تاجزاده و #زاکانی فهمیدم که #صداوسیما دست #اصلاح_طب ها بوده و ما خبر نداشتیم. هی اعترافات خودمون رو از تریبون خودمون پخش کردیم. فکر کنم #عملیات_فریب بوده این هم!!!

توحید لطفی‌پور: چهره #تاجزاده در برابر توهین‌ها و بی منطقی های #زاکانی خیلی جالب بود. هم‌ نمینونست حرص نخوره بابت این‌حجم از دروغ هم‌نمیخواست ادبیاتی به کار ببره که شبیه زاکانی بشه. در نتیجه یه #نجابت خاصی تو صورتش بود. از جنس نجابت #میرحسین

میرا قربانی فر: زاکانی تاکنون و در #مناظره_تاجزاده_زاکانی موفق شده است مرزهای طنزگویی و دریده گویی و دروغگویی را جابه جا کند. تا کجا میتواند این رویه را ادامه دهد مشخص نیست؛ اما در میان عصبیت و خشم به موارد جالبی نیز اشاره می کند که بعدها و در زمان مناسب جای تحلیل و بررسی دارد.

مهرداد: یه چیز تازه یاد گرفتم، “احمدی نژاد بعد ۸۸ به اصلاح‌طلبان نزدیک شد.” پ‌ن: اصلاح‌طلبان خود را زدند و زندانی کردند تا احمدی‌نژاد برنده انتخابات ۸۸ شود تا به اصلاح‌طلبان نزدیک شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا