خرید تور تابستان ایران بوم گردی

انتقال نیمار به الهلال عربستان + ویدیو | قراردادی که هر دقیقه 10 میلیون تومان به حساب ستاره برزیلی واریز می‌کند!

سرانجام انتقال نیمار به الهلال عربستان ساعاتی پیش رسمی شد و کاپیتان 31 ساله تیم ملی برزیل رسما ادامه فوتبال خود را در عربستان پیگیری خواهد کرد!

به گزارش انصاف ورزشی، پس از پیوستن کریستیانو رونالدو به النصر در سال گذشته بسیاری بر او خورده گرفتند که چرا تصمیم به سپری کردن سال‌های پایانی فوتبال خود در عربستان گرفته است اما رونالدو از پروژه‌ای صحبت کرد که آن زمان برای بسیاری قابل فهم نبود.

اما حالا همگان از پروژه عجیب و غریب عربستانی‌ها اگاهند چراکه بسیاری از بازیکنان مطرح فوتبال اروپا در این فصل به فوتبال عربستان پیوسته‌اند و لیگ این کشور حالا بیننده جهانی دارد.

در همین راستا نامدارترین ستاره‌هایی که در این فصل در فوتبال عربستان حضور داشتند کریم بنزما و کریستیانو رونالدو اساطیر و کاپیتان‌های سابق رئال مادرید هستند که اولی در الاتحاد و دومی در النصر توپ می‌زنند.

همین موضوع سبب شد تا پرافتخارترین تیم تاریخ فوتبال عربستان و البته لیگ قهرمانان آسیا الهلال با وجود خریدهای با کیفیت و درجه یکی چون مالکوم، کولیبالی، روبن نوس، میلینکوویچ ساویچ و … به دنبال جذب یک سوپراستار باشد که بعد از شکست در خرید مسی و امباپه، انتقال نیمار به الهلال عربستان با موفقیت به سرانجام رسید تا یک انتقال به انتقال‌های باورنکردنی فوتبال عربستان اضافه شود.

اما نیمار با این انتقال آنطور که رسانه‌ها می‌گویند حدودا 410 میلیون ریال عربستان سعودی در سال درآمد خواهد داشت؛ رقمی که بدین معناست که کاپیتان تیم ملی برزیل دقیقه‌ای 10 میلیون تومان به پول ایران درآمد خواهد داشت!

انتقال نیمار به الهلال عربستان + ویدیو | قراردادی که هر دقیقه 10 میلیون تومان به حساب ستاره برزیلی واریز می‌کند!
انتقال نیمار به الهلال عربستان

از آن گذشته باشگاه بارسلونا برای خرید نیمار از سانتوس 88 میلیون یورو، باشگاه پاری سن ژرمن برای خرید وی از بارسا 222 میلیون یورو و نهایتا الهلال برای خرید او از پی اس جی 90 میلیون یورو در این سال‌ها پرداخت کردند تا نیمار در این زمینه در تاریخ فوتبال رکورددار شود.

این انتقال کار بازسازی و تعطیلی دوساله ورزشگاه اصلی ملک فهد را به تعویق انداخت تا نیمار روزشنبه در برابر 70 هزار نفر و در این ورزشگاه پیش از بازی آبی‌های ریاض در هفته دوم لیگ عربستان معارفه شود.

انتقال نیمار به الهلال عربستان

باشگاه الهلال عربستان به مناسبت پیوستن نیمار ویدیوی زیر را برای اعلام رسمی این خبر منتشر کرد.

انتقال نیمار به الهلال عربستان

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. هر دقیقه ده میلیون،؛
    چهار تا صفرهای ریال برداشته شده ده میلیون میشه هردقیقه یک میلیون یک میلیون برابری میکنه با دوکیلو گوشت قرمز چرا اینقدر گندش می کنی؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا