خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش پزشکیان به حادثه ناوچه کنارک

مسعود پزشکیان، نایب رییس مجلس با اشاره به حادثه ناوچه کنارک گفت: سانحه‌ای ناگوار و دلخراشی که برای یک فروند شناور ارتش به وجود آمد را تسلیت می‌گویم. آنها در حین رزمایش دریایی در راستای افزایش امنیت ملی و حفظ و تقویت آمادگی دفاعی کشور بودند.

به گزارش ایسنا، مسعود پزشکیان در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) اظهار کرد: سانحه‌ای ناگوار و دلخراشی که برای یک فروند شناور ارتش جمهوری اسلامی ایران به وجود آمد را تسلیت می‌گویم که باعث شهادت و مجروح شدن جمعی از دریادلان ارتش شد. آنها در حین رزمایش دریایی در راستای افزایش امنیت ملی و حفظ و تقویت آمادگی دفاعی کشور بودند؛ این سانحه باعث اندوه و تاثر عمیق گردید.

وی با تجلیل از خدمات این مدافعان وطن، ضایعه وارده را به ارتشیان غیور و خانواده داغدیده آنها تسلیت گفت و در این ماه عزیز برای شهدای این حادثه علو درجات و برای مجروحان سلامتی و شفای عاجل از خداوند درخواست کرد.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به دو گزارش قرائت شده در جلسه امروز مجلس درباره‌ جهش تولید توسط مرکز پژوهش‌ها و همچنین تفحص از وضعیت قاچاق در کشور، اظهار کرد: امشب شب قدر است. ما یک ماه روزه می‌گیریم و دست و گوش و زبان را از همه چیز جز در جهت راستی و حقیقت محروم می‌کنیم. امشب و چند شب آینده شب قدر است، قدر ما مسلمانان این نیست که در کشورمان قاچاق، رانت و رشوه و مشکلات دیگر باشد. قدر ما این نیست که تولیدمان به این شکل در جامعه باشد.

پزشکیان افزود: اگر ما شب قدر را بیدار می‌مانیم و با خداوند پیمان می‌بندیم باید پیمانمان این باشد که با قاطعیت بتوانیم قدری برای خودمان تعیین کرد که برازنده مسلمانی و شیعه‌ بودن و جامعه اسلامی‌مان باشد. بعد از 40 سال قدرمان اینی باشد که در آن قرار گرفته‌ایم اگر بیدار می‌مانیم و با خداوند راز و نیاز می‌کنیم، راز و نیازی انجام دهیم که فساد و ظلم و نابرابری و بی‌انصافی و بداخلاقی از ریشه از جامعه برود آن وقت است که با خدای خود راستگو بودیم و راست گفتیم. امیدوارم خدا به ما کمک کند و لیاقت داشته باشیم که به قدر واقعی خودمان برسیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا