خرید تور تابستان ایران بوم گردی

وزیر کشور پیش‌شرط مذاکره با آمریکا را اعلام کرد!

وزیر کشور گفت: ما به هیچ عنوان به آمریکا با خروجش از برجام اعتماد نداریم، بازگشت آمریکا به برجام و عذرخواهی او پیش شرط مذاکره ما با اوست.

به گزارش ایسنا عبدالرضا رحمانی فضلی در جلسه مشترک ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و کارگروه اشتغال استان آذربایجان غربی که با حضور وزیر کشور در استانداری آذربایجان غربی برگزار شد از تشکیل کارگروه ۲۴ ساعته با حضور ۸ سازمان اقتصادی خبر داد و گفت: با تشکیل این کارگروه تمامی مشکلات طی ۴۸ ساعت قابل حل است.

وی با بیان اینکه نباید ایران را با کشورهای اروپایی و آمریکایی که ثروت خود را طی ۲۰۰ سال با چپاول و غارت در دنیا بدست آوردند مقایسه کرد افزود: ایران با سپری کردن فراز و فرودهای بسیار اکنون کشوری است که تنها با گذشت ۴۰ سال از استقلالش  هنوز هم دشمنان خارجی و داخلی در صدد ضربه زدن به آن هستند و به انحای مختلف تهدیدش می کنند ولی ملت ایران همچنان استوار ایستادگی می کند.

رحمانی فضلی با بیان اینکه ایران تجارت و تولید کنندگان و دانشمندان قدرتمندی دارد افزود: تجربیات ما را هیچ کشوری ندارد و با وجود شکستهای خود همچنان در حرکتیم و به کشور و نظام خود و انتخابات ان افتخار می کنیم.

وی گفت: دولت در شرایط اقتصادی موجود شبانه روز در صدد حل مشکلات است و اکنون زمان متهم کردن هم نیست بلکه باید هر فرد و مسئول در کشور قدرتمندانه وارد عمل شود تا بتوانیم با کمک هم مشکلات کشور را حل کنیم.

رحمانی فضلی با اشاره به مسئله برجام و عهدشکنی آمریکا تصریح کرد: ما به هیچ عنوان به آمریکا با خروجش از برجام اعتماد نداریم، بازگشت آمریکا به برجام و عذرخواهی او پیش شرط مذاکره ما با اوست.

رئیس شورای امنیت کشور با بیان اینکه آمریکا و غرب از طریق سه مسئله نظامی، فشار اقتصادی و تنش‌های اجتماعی در تنگنا قرارداده است افزود: هیچ کشوری حتی آمریکا جرات رودررویی نظامی با ایران را ندارند.

وی ادامه داد: اگرچه آمریکا کشور را دچار مشکلات اقتصادی کرده اما ما بر این مشکلات صد درصد مسلط می شویم و همانند سیل خروشان مسیر مشکلات را هموار می‌کنیم.

رحمانی فضلی با بیان اینکه مردم عزت کشور هستند و رضایتمندی ملت اولویت اصلی نظام است افزود: باید در کشور اعتماد سازی، امید و نشاط ایجاد شود تا جامعه دچار رخوت و سکون نشود.

وزیر کشور با تاکید براینکه هیچ مشکلی غیرقابل حل نیست بر لزوم مقابله با فساد تاکید کرد و گفت: سرعت تغییرات در دنیا فرصت تعلل را از انسان می‌گیرد و باید با مدیریت تغییرات و با تلاش ضعفهای موجود را اصلاح و ظرفیت ها و توانمندی های کشور را ارتقا دهیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا