خرید تور تابستان ایران بوم گردی

امکان سوء استفاده از احضار پیامکی مالکان خودرو برای بی حجابی

یک نماینده مجلس دهم با بیان اینکه احضار مالکان خودرو برای مبارزه با معضل بی حجابی با پیامک قابل اعتماد نیست، گفت: اخاذی به شیوه‌های پیامکی در فضای اینترنتی و مخابراتی کنترل شود.

به گزارش سیتنا، بهمن طاهرخانی درباره ارسال پیامک  بی حجابی به صاحبان خودرو، گفت: ارسال پیامک‌های اطلاع رسانی به مالکان خودرو جهت تخلف بر اثر بی حجابی دستاورد حقوقی و قضایی مناسبی در برندارد، زیرا  احتمال دارد، برخی  افراد با ارسال پیامک های جعلی از این مساله سوء استفاده کنند.

ارسال پیامک  بی حجابی به  مالکان خودرو  نیازمند ترسیم ساز وکار امنیتی

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ارسال پیامک بر اثر بی حجابی به مالکان خودرو نیازمند ترسیم سازوکار امنیتی کارآمد است، تصریح کرد: نباید فضا برای سوء استفاده برخی افراد در فضای پیامکی و مخابراتی بسترسازی شود تا این افراد خدای ناکرده از مردم سوء استفاده کنند.

وی ادامه  داد: احضار مردم برای رفع مشکلات قضایی و تخلفات بدیهی است که می بایست با دستورالعمل های مورد وثوق قوه قضاییه عملیاتی شود تا بتوان از سوء استفاده احتمالی، برخی افراد در این قبیل امور جلوگیری کرد.

طاهرخانی افزود:  پیامک اطلاع رسانی به منظور بی حجابی با توجه به تسلط برخی افراد به فضای مجازی می‌تواند در آینده برای نظام دردسرساز شود، زیرا باید به نوعی ارسال پیامک به جریان بیفتد که هیچ فردی نتواند مشابه پیامک  فوق را برای کاربران ارسال کند.

احضار مردم برای بی حجابی در فضای پیامکی قابل اعتماد نیست

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با بیان اینکه اخاذی به شیوه‌های پیامکی در فضای اینترنتی و مخابراتی کنترل شود، یادآور شد: احضار مردم برای بی حجابی در فضای پیامکی قابل اعتماد نیست.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا