خرید تور تابستان ایران بوم گردی

صداوسیما علیه زنگنه

ایرناپلاس نوشت: دعوا با رییس جمهوری، کارتخوان، بازداشت مدیر مالی و… از جمله اخبار دروغی است که این روزها علیه وزارت نفت منتشر شده است؛ گویا جبهه جنگی علیه زنگنه تشکیل شده که در صف اول آن صدا و سیما نیز نقش ایفا می کند.

صبح امروز مجری برنامه سلام صبح بخیر شبکه سوم سیما که جایگزین برنامه حالا خورشید شده، آخرین خبر تکذیب شده علیه وزارت نفت را دوباره خواند. هرچند در پایان اذعان کرد این خبرها از جمله شایعه بازداشت مدیر مالی شرکت نفت، تکذیب شده است.

سوال ساده این است که صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران، چرا باید اخبار کذب را علیه یک وزارتخانه جمهوری اسلامی که در خط مقدم مقابله با تحریم قرار دارد، اعلام و سپس به تکذیب آن اشاره کند.

اما کار به اینجا ختم نشد، بلکه همین برنامه در ادامه میزبان علیرضا زاکانی نماینده سابق اصولگرای مجلس می شود و در بیش از ده دقیقه تریبون زنده به او اجازه می دهد انواع اتهامات تکراری خود را علیه بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت بازگو کند. زاکانی از این تریبون زنده مدعی می شود زنگنه مانع فروش نفت ایران شده است.

این در حالی است که در هفته های اخیر زنگنه تاکید کرده که اجازه شکل گیری بابک زنجانی های جدید را نمی دهد. بابک زنجانی چهره ای بود که در زمان دولت دهم به بهانه تحریم مقادیر زیادی نفت کشور را با هماهنگی مقامات دولت وقت برای فروش تحویل گرفت، اما با گذشت ۷ سال هنوز پول نفتهای فروخته شده او به خزانه کشور بازنگشته است.

به هرحال زاکانی در فرصتی ک صدا و سیما عامدانه در اختیارش گذاشته با خیالی اسوده انواع تهمت ها را علیه زنگنه مطرح می کند. در حالی که هیچ فرصتی برای دفاع همزمان مسئولین وزارت نفت نیست. هرچند مجری اعلام می کند مسئولان وزارت نفت میتوانند بیایند و پاسخ دهند؛ اما اگر شبکه سوم سیما واقعاً قصد شفاف سازی داشته، می توانست به جای دادن تریبون یکطرفه به نماینده سابق، برنامه ای دوسویه برگزار کند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا