خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده دالاس موریکس گلدن استیت وریرز 31 اردیبهشت 1401

دالاس و گلدن استیت امروز در دومین دیدار فینال کنفرانس غرب به مصاف هم می‌روند. پخش زنده دالاس موریکس گلدن استیت وریرز 31 اردیبهشت 1401 با ما باشید.

گلدن استیت وریرز و دالاس موریکس امروز در دومین دیدار فینال کنفرانس شرق به میزبانی وریرز و از ساعت 5:30 به مصاف هم می‌روند. برای پخش زنده بسکتبال دالاس ماوریکس و گلدن استیت وریرز 31 اردیبهشت 1401 با ما باشید.

پخش زنده دالاس موریکس گلدن استیت وریرز 31 اردیبهشت 1401

دالاس موریکس که با درخشش لوکا دونچیچ در آسمان‌ها پرواز می‌کند، با چهارم شدن در طول فصل عادی ان بی ای با چهارم شدن به پلی‌آف‌ها رسید و در مرحله اول، 4 بر 2 یوتا را کنار زد. دالاس سپس در در دیداری جذاب و حساس در مصاف با مقتدرترین تیم فصل جاری یعنی فینیکس با شگفتی‌سازی کار را به بازی هفتم کشید و با پیروزی و درخشش دونچیچ به فینال رسید.

در سوی دیگر، گلدن استیت با کری سوم شد و در دور اول پلی‌آف با نتیجه 4 بر 1 ناگتس را کنار زد و سپس با نتیجه 4 بر 2 ممفیس را از میان برداشت.

در اولین بازی فینال کنفرانس غرب که به میزبانی دالاس برگزار شد، گلدن استیت با درخشش استف کری و کلی تامپسون دالاس را شکست داد. برای تماشای پخش زنده بسکتبال دالاس موریکس و گلدن استیت وریرز 31 اردیبهشت 1401 در ساعت شروع بازی از یکی از لینک‌های زیر استفاده کنید:

لینک 1: پخش زنده دالاس گلدن استیت 31 اردیبهشت 1401

لینک 2: پخش زنده موریکس وریرز 31 اردیبهشت 1401

لینک 3: پخش زنده گلدن استیت موریکس 31 اردیبهشت 1401

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا