خرید تور تابستان ایران بوم گردی

قهر اسحاق جهانگیری تکذیب شد

محمود نادری معاون ارتباطات دفتر معاون اول رییس جمهور، دقایقی پیش در گفت و گو با جماران از حضور اسحاق جهانگیری در جلسه هیات دولت خبر داد که هم اکنون در حال برگزاری است

کاظم پالیزدار مشاور معاون اول رئیس جمهور هم در گفتگو با فارس، در خصوص شایعات مطرح شده پیرامون اسحاق جهانگیری در فضای مجازی، گفت: جلسه هیات دولت دقایقی پیش آغاز شده و آقای جهانگیری هم با قوت در این جلسه حضور دارند.

وبسایت انتخاب در گزارشی مدعی جر و بحث رییس‌جمهور روحانی با معاون اول و قهر اسحاق جهانگیری شده بود که در ادامه می‌خوانید:

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور پس از اظهارات تند و تیز روحانی خطاب به او در جلسه ای در روز شنبه، از دولت قهر کرده و از ديرور در محل كار خود حاضر نشده است.

در پی بروز مباحثه ای در جلسه ای در روز شنبه، روحانی خطاب به جهانگیری می گوید که شما و اصلاح طلبان به دنبال سرنگونی دولت هستید.

جهانگیری، اما در واکنش به این سخنان روحانی، اظهارات تندی بر زبان نمی‌آورد، اما تصمیم به ترک جلسه را می‌گیرد، اما لاریجانی از او می‌خواهد جلسه را ترک نکند.

جهانگيري پس از پايان جلسه، راهی منزل شده و در محل كار خود حاضر نمی شود.

طبق اطلاعات رسيده چندین تن از وزرا، طی ديروز و امروز با جهانگیری در منزلش دیدار کرده اند و خواستار بازگشت او به سرکارش شده اند، امری که هنوز محقق نشده است.

محمدجواد ظريف از جمله وزرایی است كه براي وساطت، به منزل جهانگيری رفته است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا