خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش سخنگوی دولت به ادعای قهر جهانگیری

علی ربیعی با اشاره به شایعات منتشر شده درباره‌ی قهر اسحاق جهانگیری گفت: تعمیم سیاسی دادن اختلاف دیدگاه ها درباره ساختار بودجه، کار غیراخلاقی است.

به گزارش ایرنا، علی ربیعی روز یکشنبه در حاشیه نشست هیأت دولت در گفت و گویی درباره اینکه آیا اختلاف نظر بین معاون اول رئیس جمهور با رئیس جمهور و حاضر نشدن بر سر کارش صحت دارد یا نه، گفت: چیزی که شنیدم بحث فراخی است یک بحث از وجود اختلاف نظر می‌گوئید و در بحث دیگر عنوان می‌کنید ایشان قهر کرده و امروز سرکارش حاضر نشده است.

وی اضافه کرد: آقای دکتر جهانگیری در جلسه هیأت دولت حضور دارد و در حال اداره کردن جلسه است.

سخنگوی دولت با بیان اینکه سقف بودجه در جلسه دولت، ۳۸۶ هزار میلیارد تومان اعلام شده است، اظهار داشت: ایشان دستور صریح دادند که چگونه دستگاه‌ها خود را با این سطح بودجه هماهنگ کنند. به هیچ وجه عنوان قهر ایشان یا خدای ناکرده از این دست چیزها که در شأن ایشان و مقامی در سطح ایشان نیست، صحت ندارد.

ربیعی در پاسخ به این پرسش که آیا خود دکتر جهانگیری رئیس جلسه دولت هستند، گفت: بله، خود دکتر جلسه را اداره می‌کند و من الان از جلسه بیرون آمدم.

سخنگوی دولت تصریح کرد: در جلسات سطح بالای کشور، نظرات مختلف با آزادی و صراحت بیان می‌شود و در مجلس هم در بحثی مانند ساختار بودجه ممکن است ۵ نوع نظر متفاوت وجود داشته باشد یا گروه‌های مختلف سیاسی ممکن است روی موضوعات حساس اختلاف نظر داشته باشند. بحث اصلاح ساختار بودجه با زندگی روزمره مردم، چگونگی حمایت از مردم و عدم فشار به مردم مرتبط است و در این زمینه دیدگاه‌های مختلفی وجود دارد.

وی افزود: ممکن است این دیدگاه‌ها باهم متناقض باشد اما چیزی که از دل این دیدگاه‌های متفاوت بیرون می‌آید، مصلحت و منفعت مردم است. نباید اختلاف در مورد دیدگاه یک سیاست درباره ساختار یک بودجه را به اختلاف سیاسی تعمیم داد و این کار غیراخلاقی است.

ربیعی خاطرنشان کرد: در این شرایط و روزهای پرفشاری که بر دولت است، به این شایعات دامن زده می‌شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا