خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پاسخ به ادعاهای وکیل محکوم تبریزی

پس از اینکه حسین محمودی وکیل تام الاختیار «کریم شکوهی مهر» تاجر تبریزی محکوم به ردمال و حبس، با حضور در دفتر انصاف نیوز از درخواست اعاده دادرسی گفت و در تماسی پس از اجرایی شدن حکم توقیف اموال، ادعاهایی را درباره‌ی شاکی پرونده مطرح کرد، حالا شاکی پرونده به ادعاهای او پاسخ داده است.

م. ف یکی از دو برادری که شاکی پرونده‌ی شکوهی مهر هستند، به انصاف نیوز می‌گوید برخلاف ادعای مطرح شده، هیچ سوءسابقه‌ای ندارد. این پرونده نیز توسط شش قاضی مورد بررسی قرار گرفته و درخواست اعاده‌ی دادرسی هم به خاطر نبود دلایل کافی رد شده است.

او گفت: «اعاده‌ی دادرسی مسیر مشخص خودش را دارد، از راه قانونی اقدام کرده و چون مدرکی نداشته رد شده، رسانه جای قضاوت در مورد این موضوعات نیست. شش قاضی روی این پرونده کار کردند و در نهایت این آقا محکوم شده، در خبر آمده بود که این آقا یک تاجر مشهور است درحالی که او یک رباخوار است و در تبریز هم به رباخواری معروف است و به او کریم (…) گفته می‌شود. او در در این باره چندین پرونده در دادسرای جرایم اقتصادی دارد. پسر او هم در همین زمینه پرونده دارد و چندین ماه است که فراری است.»

او در ادامه به یکی از اعضای خانواده‌ی شکوهی مهر اشاره کرد و ادعا کرد که به خاطر اختلافات مالی با شکوهی مهر خودسوزی کرده است.

م . ف در ادامه افزود: «پرونده‌ی او در دیوان عالی کشور تایید شده و اشتغال به رباخواری این آقا هم ثابت شده است. اینکه ادعا می‌کنند خیّر است و هر روز به مکه و کربلا می‌رود هم واقعیت ندارد اگر اینطور باشد هم مجوزی بر رباخواری فرد نمی‌شود. نمی‌شود که کسی بگوید چون برای امام حسین عزاداری می‌کنم هرکاری می‌خواهم انجام دهم. ایشان تابعیت کشور خارجی را دارد، معمولا در کشور ترکیه و جمهوری اذربایجان به سر می‌برد نه در اماکن مقدسه. حتی  بنابر  استعلام قانونی از پلیس گذرنامه، کریم شکوهی مهر در کشور جمهوری اذربایجان به سر می‌برد و اقدامات لازم جهت شناسایی و بازداشت متهم از طریق پلیس در جریان است.

او در پایان تاکید کرد: در مورد من ادعا شده که هفتاد، هشتاد صفحه پرونده دارم، درحالی که من هیچ سوسابقه‌ای ندارم.

درخواست و پرسش یک محکوم از رییس قوه قضاییه

درخواست اعاده‌ی دادرسی یک محکوم مالی

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. باسلام واقعا از صمیم قلب خوشحال شدم تبریک عرض میکنم از طرف چندین نفر که زورشان به این اژدهای ربا نمیرسید واقعاااا تشکر از قوه قضاییه که این … خدانشناس رو به سزای اعمالش رسانده و تشکر ویژه از سید رئیسی مرد با خدا که با جدیت تمام با رباخواران برخورد شدید میکند
    نمردیم و دیدیم که کریم بیخدا به جزایش رسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا