خرید تور تابستان ایران بوم گردی

کره ی شمالی: جام جهانی اشتباهی برگزار شد

کره شمالی حق دارد تا خیال کند که کشورش می تواند جایگاهی در کتاب رکورد گینس داشته باشد. در این کشور، مردم کاملا در دنیای دیگری زندگی می کنند. تلوزیون چیز دیگری می گوید و مردم نیز طور دیگری فکر می کنند.
به گزارش صدای روسیه، نوشته ی خبرگزاری “Vesti.Az ” تا یک روز پیش از آغاز بازی فینال جام جهانی 2014، در تلوزیون ملی کره ی شمالی صحنه هایی نشان داده شد که گویی تیم ملی این کشور به مسابقات جام جهانی فوتبال 2014 برزیل راه یافته و در بازی های این رقابت ها به مسافت حریفان گروه خود می رود.
جالب اینجاست که تیم کره شمالی نه تنها به این بازی ها راه یافته است، بلکه حریفانی همچمون ژاپن را با نتیجه ی 7-0، ایالات متحده را با نتیجه ی 4-0 و چین را نیز با نتیجه ی 2-0 شکست داده است و در نهایت در بازی فینال به مساف تیم پرتقال می رود.
لازم است به صمع و نظر شهروندان کره شمالی برسانیم که تیم کره ی شمالی اصلا به بازی های جام جهانی امسال برزیل راه نیافته بود. گذشته از این، تیم چین نیز در این رقابت ها حضور نداشته است.
در رابطه با پیکار نهایی دو تیم کره شمالی و پرتقال نیز لازم به ذکر است که تیم کریستیانو رونالدو حتی نتوانست به مرحله ی یک هشتم نهایی راه یابد.
ولی اگر بخواهیم بر اساس منطق کره ای ها فکر کنیم، آقای “کیم جونگ اون” رهبر این کشور موفق به دریافت جوایزی همچون توپ طلایی، کفش طلایی و همچنین دستکش طلایی شده است. در نهایت نیز تیم آلمان برنده ی مسابقات جام جهانی فوتبال برزیل نشده و این تیم ملی کره ی شمالی است که با اقتدار تمام و پشت سر گذاشتن حریفان، عنوان قهرمانی پیکارهای جام جهانی 2014 را به نام خود به ثبت رسانده است.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا