خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مسافرکشی اتوبوس تیم ملی در قزوین؟!

حضور اتوبوس تیم ملی در قزوین و انتشار عکسی در فضای مجازی موجب دست‌به‌دست شدن خبری مبنی بر مسافرکشی این اتوبوس در قزوین شده است. آیا این خبر واقعیت دارد؟!

به گزارش ایسنا، دست‌به‌دست شدن تصویری در شبکه‌های اجتماعی از تردد اتوبوس ویژه حمل تیم‌های ملی در آزادراه قزوین به تهران، در نزدیکی پل دانشگاه آزاد اسلامی با عنوان مسافرکشی با اتوبوس تیم ملی در قزوین موجب بازتاب گسترده آن در بین اقشار مختلف مردم و واکنش مسئولان ذی‌ربط شد.

این اتوبوس که وظیفه انتقال ملی‌پوشان فوتبال ایران را بر عهده دارد نه تنها برای تیم ملی بزرگ‌سالان که برای ایاب و ذهاب ملی‌پوشان تیم‌های ملی مورد استفاده قرار می‌گیرد و در مأموریت اخیر خود ملی‌پوشان زیر 20 سال تیم فوتسال را در مسیر خود بعد از یک توقف در قزوین برای پیاده کردن دو سه ملی‌پوش به تهران رساند.

در راستای صحت‌وسقم ماجرای حضور این اتوبوس در قزوین، فدراسیون فوتبال ضمن تکذیب قاطعانه این خبر حق پیگیری قضایی از منتشرکنندگان این شایعه را محفوظ می‌داند.

امیرمهدی علوی مدیر روابط عمومی و سخنگوی فدراسیون فوتبال ضمن کذب دانستن بحث مطرح شده پیرامون اینکه عده‌ای با اتوبوس تیم ملی مسافرکشی می‌کنند، گفت: اتوبوس تیم ملی هفته گشته برای انجام امروز تیم ملی فوتسال امید راهی تبریز شد و در تمامی مسابقات در کنار تیم بود. این اتوبوس و راننده‌اش به‌تمامی تیم‌های ملی سرویس می‌دهد و طبعاً بعد از پایان این بازی‌ها به تهران بازگشت. در مسیر برای اینکه 2-3 بازیکن را به شهرهایشان برساند به قزوین رفت و سپس بلافاصله به تهران برگشت. این اتوبوس از صبح امروز در مرکز ملی فوتبال قرار دارد.

سعید دقیقی عضو شورای شهر قزوین و مسئول پروژه‌های عمرانی و مشاور رئیس فدراسیون فوتبال نیز در صفحه شخصی خود در صفحه مجازی به این خبر واکنش نشان داد و ضمن رد این شایعه نوشت: «این اتوبوس برای اعزام تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال به تبریز مورد استفاده قرار گرفته بود، این تیم در راه برگشت به تهران سهند رضاپور بازیکن قزوینی این تیم را در قزوین پیاده کرد و بقیه بازیکنان را به تهران انتقال داده است، اصحاب رسانه اخبار درست مخابره کنند».

انتهای پیام

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا