خرید تور تابستان ایران بوم گردی

برگزاری دیدار مردمی رییس سازمان زندان ها

اصغر جهانگیر، رییس سازمان زندان ها در دومین روز از هفته قوه قضائیه با حضور در محل ندامتگاه قزلحصار با جمع کثیری از خانواده زندانیان دیدار و گفتگو نمود.

در این دیدار از پیش اعلام شده رئیس سازمان زندان ها در یک برنامه ۵ ساعته با بررسی درخواست های خانواده های زندانیان دستورات لازم را در خصوص رفع مشکلات آنان صادر نمود.

انجام مساعدت قضایی و رسیدگی به مشکلات معیشتی از جمله مهمترین درخواست های خانواده های زندانیان بود.

دکتر جهانگیر در حاشیه این دیدار گفت: داشتن ارتباط بی واسطه با مردم و تلاش برای رفع مشکلات آنان از جمله مهمترین محورهای توسعه عدالت اجتماعی است.

وی تاکید کرد: امروز در دیدار با خانواده های زندانیان مشکلات آنان مورد بررسی قرار گرفت.

دکتر جهانگیر تصریح کرد: زندانی شدن یک فرد تبعات منفی مختلفی بر خانواده های زندانیان دارد که امروز بسیاری از این مشکلات به عنوان درد دل خانواده های زندانیان مطرح شد.

رئیس سازمان زندان ها افزود: از مهمترین آسیب هایی که خانواده های زندانیان با آن دست به گریبان هستند فروپاشی خانواده ها، تنزل موقعیت اجتماعی و اقتصادی خانواده، افت تحصیلی و ترک تحصیل فرزندان زندانیان، افزایش زمینه های ورود به چرخه جرم در خانواده ها را میتوان نام برد.

وی در پایان گفت: امروز به اتفاق تعدادی از مدیران سازمان زندان ها به ندامتگاه قزلحصار آمدیم تا ضمن دیدار با خانواده های زندانیان، با کمک همکاران قضایی بخشی از مشکلات ایشان را حل کنیم.

شایان ذکر است در این دیدار که ۵ ساعت به طول انجامید تعداد ۱۸۵ خانواده زندانی با رئیس سازمان زندان ها دیدار و مشکلات خود را مطرح نمودند که دستورات لازم برای حل این مشکلات صادر شد.

گفتنی است در این دیدار؛ معاون سلامت، اصلاح و تربیت، مدیران کل حوزه ریاست و روابط عمومی، حفاظت و اطلاعات، بازرسی و پاسخگویی به شکایات، قضایی و اجرای احکام، بهداشت و درمان، اشتغال و حرفه آموزی، اقدامات تامینی و فرمانده یگان حفاظت با اتفاق مدیران کل زندان های استان تهران و استان البرز، دکتر جهانگیر را همراهی می نمودند.

این دیدار مردمی از ساعت ۹ الی ۱۴ در محل سالن مراجعین ندامتگاه قزلحصار انجام شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا