خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نمایشگاه خیریه عکس «فوتو دیپلمات» گشایش یافت

​با حضور وزیر امور خارجه در بزرگ‌ترین موقوفه فرهنگی ایران

نمایشگاه خیریه عکس «فوتو دیپلمات ، نگاه جهانی- هنر ایرانی» با حضور محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه در کتابخانه و موزه ملی ملک گشایش یافت.

به گزارش روابط عمومی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، موقوفه آستان قدس رضوی، نمایشگاه خیریه عکس «فوتو دیپلمات ، نگاه جهانی- هنر ایرانی»، ۵۳ اثر از ۲۷ تن از کارکنان و دیپلمات‌های وزارت امور خارجه را در کنار ۵ اثر برجسته و گزیده شماری از استادان بزرگ عکاسی کشور همچون افشین بختیار، علی آذرنیا، جواد سعیدی و پیام میرصادقی دربرمی‌گیرد که از سوم تا ششم تیر 1398 خورشیدی برای هم‌میهنان سیل‌زده در کتابخانه و موزه ملی ملک برپا شده است.

مجموعه عکس‌هایی از آثار عکاسان استان اصفهان که به دلیل همسایگی و نزدیکی جغرافیایی با پاره‌ای منطقه‌ها و استان‌های سیل‌زده لحظه‌های دشوار مردم را در سیل بهار 1398 خورشیدی ثبت کردند، در این نمایشگاه در قالب ویدیویی به نمایش درآمده است.

وزیر امور خارجه در کنار این نمایشگاه همچنین در بازدید از تالار حاج حسین آقا ملک در موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، با بزرگ‌ترین واقف فرهنگی تاریخ معاصر ایران و بنیان‌گذار و واقف کتابخانه و موزه ملی ملک آشنا شد.

نمایشگاه خیریه عکس «فوتو دیپلمات ، نگاه جهانی- هنر ایرانی» از روز دوشنبه سوم تا روز پنج‌شنبه ششم تیر 1398 خورشیدی از ساعت 8:30 تا 16:45 در کتابخانه و موزه ملی ملک به نشانی «تهران، میدان امام خمینی (ره)، سردر باغ ملی، خیابان ملل متحد (میدان مشق)» از دوستداران فرهنگ و هنر به ویژه نیک‌اندیشان میزبانی می‌کند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا