خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سردار جلالی: مراقب عطرهای فرانسوی و مکر مکرون باشیم

سردار جلالی، رئیس سازمان پدافند غیر عامل با تاکید بر اینکه باید توجه به مکر مکرون و بی توجهی به اینستکس قلابی در دستور کار باشد.، گفت: باید مراقب عطرهای فرانسوی باشیم که قرار است بوی تعفن جنایات آمریکا را کتمان کند.

به گزارش ایسنا، سردار غلامرضا جلالی با اشاره به رد رشوه میلیونی آمریکایی‌ها از سوی ناخدای کشتی آدریان دریا گفت: آمریکایی که برای برخی غرب‌زده‌ها اوج اخلاق و تمدن بشری است از هیچ اقدام غیراخلاقی برای تضییع حقوق ملت آزاده ایران دریغ نمی کند.

وی افزود: چه طور وقتی ناخدای هندی‌تبار بین عزت و پول، عزت را انتخاب می کند برخی در ایران نسخه مصالحه و تسلیم در برابر آمریکا برای ملتی می‌پیچند که هزاران شهید برای استقلالش هدیه کرده است.

جلالی با تاکید بر اینکه دوران قلدری آمریکا و دزدی دریایی به سر آمده است؛ خاطرنشان کرد: زور آمریکا آنقدرها هم که در گوش ما خوانده‌اند پرزور نیست که اگر بود امروز آدریان دریا بیخ گوش فلسطین اشغالی پرسه نمی‌زد.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به اینکه مقاومت همراه با دیپلماسی عزت مندانه در برابر دشمن راهبرد اصلی کشور است؛ گفت: توجه به مکر مکرون، بی توجهی به اینستکس قلابی، حذف تحریم ها یا بخش مهم آن بعنوان پیش شرط مذاکره و پاسخ به اقدامات آمریکا از نکات مهمی است که باید در دستور کار باشد.

جلالی با تاکید بر اینکه آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و نباید اسیر توطئه‌هایی شویم که سعی دارند ایران را از مسیر خروج تدریجی از برجام منحرف سازند، افزود: باید مراقب عطرهای فرانسوی باشیم که قرار است بوی تعفن جنایات آمریکا را کتمان کند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا