خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سالار عقیلی چه گناه کبیره‌ای مرتکب شده؟

بهار نیوز نوشت: حضور سالار عقیلی در شبکه من و تو بازتاب وسیعی در شبکه های مجازی داشته و در حالیکه برخی رسانه های افراطی در صدد تخریب وجهه او هستند و حتی به خبرسازی برای حذف او همچون دیگر بزرگان عرصه موسیقی و هنر از صحنه هنری کشور و ترغیب او برای مهاجرت روی آورده‌اند طیف وسیعی از اهالی هنر و کاربران در شبکه های اجتماعی ناباورانه از خود می پرسند مگر سالار عقیلی مرتکب کدامین گناه کبیره شده که می خواهند با او برخورد حذفی کنند؟

در همین زمینه پرستو صالحی در صفحه ی رسمی اینستاگرام خود در دفاع از عقیلی نوشت: وطنم اي شكوه پا برجا… مردم وطنم نزاريم چشم، رو به روياي عشق بسته شود… رفقا تمنا مي كنم هر اتفاقي كه مي افته جبهه گيري نكنين راي صادر نكنيد حكم نديد اصلاا اتفاقي نيفتاده يك مصاحبه هنري انجام گرفته نه ضد نظام نه ضد كشور كاملا هنري حالا جاش مشكل داشته، بله. الان بايد هنرمند محبوب و متعهد كشورمون كه سالهاست دينش رو به مردم و سرزمينش ادا كرده حمايت كنيم نه اينكه هيزم به آتيش بريزيم و شعله ورترش كنيم اين آتيشي كه يه عده آدم دارند بادش ميزنن كه گر بگيره، در آخر هنر و هنرمند رو ميسوزونه . سياسي كردن هر اتفاقي شده عادت متاسفانه.

 

واکنش مانی رهنما

خبرآنلاین نیز به انعکاس واکنش مانی رهنما پرداخت:

مانی رهنما در صفحه شخصی‌اش با انتشار عکسی از محمدرضا و همایون شجریان نوشت: «استاد محمد رضا شجریان و همایون عزیز كه صدای واقعی و ماندگار این سرزمین هستند و همیشه خواهند ماند، این در درون این دو عزیزه ، با كپی كردن صدا و رفتار و منش این عزیزان كسی نمیتونه به نزدیكی افق جایگاه این نازنینان برسه حتی با اهرم تلویزیون منو تو !»

سالار عقیلی خواننده‌ی موسیقی سنتی ایران، پیش از برگزاری کنسرت خود در لندن به استودیو من وتو رفت. عقیلی در برنامه منو تو پلاس شبکه منو تو از کنسرت‌‌هایش در شهرهای مختلف انگلیس و همچنین کنسرت‌های بعدی‌اش در آمریکا خبر داد.

این خواننده همچنین درباره چالش برگزاری کنسرت در خارج از ایران، گفت: در خارج از ایران هزینه برگزاری کنسرت بسیار بالا است. به عنوان نمونه در سالن برج میلاد، پیانویی است که می‌شود نواخت اما وقتی در اینجا خواستیم پیانو روی سن داشته باشیم، هزار و پانصد دلار هزینه اضافه طلب کردند.

به نظر میرسد حضور او در شبکه منو تو به منظور تبلیغ کنسرت‌هایش در در انگلیس و آمریکا بوده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا