خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده ناپولی و هلاس ورونا 26 فروردین 1402

پخش زنده ناپولی و هلاس ورونا 26 فروردین 1402 را با ما ببینید؛ دو تیم در هفته 30ام سری آ در ورزشگاه دیگو آرماندو مارادو از ساعت 19:30 رودررو می‌شوند.

ناپولی ایتالیا که تنها روی کاغذ به سومین قهرمانی خود در سری آ نرسیده است، پس از شکست تلخ در خانه میلان در دور رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، حالا امشب و در هفته 30ام سری آ از ساعت 19:30 در یک بازی خانگی به مصاف تیم هلاس ورونا خواهد رفت؛ برای تماشای پخش زنده ناپولی و هلاس ورونا 26 فروردین 1402 در ساعت شروع بازی از لینک زیر استفاده نمایید:

پخش زنده بازی ناپولی و هلاس ورونا 26 فروردین 1402

پخش زنده ناپولی و هلاس ورونا 26 فروردین 1402

ناپولی ایتالیا در این فصل با هدایت لوچانو اسپالتی عملکردی ماورای انتظار داشته است و در حال حاضر پس از 29 هفته با 74 امتیاز اختلافی 13 امتیازی با تیم دوم جدول یعنی لاتزیو که یک بازی بیشتر انجام داده دارد و این بدین معنا است که سومین اسکودتوی تاریخ این باشگاه که اولین اسکودتو بدون حضور مارادونا در لباس آبی آسمانی این تیم است، عملا تنها بر روی کاغذ قطعی نشده و از الان باید ناپولی را فاتح این فصل سری آ بدانیم.

اما ناپولی در هفته‌های گذشته دو شکست تلخ 4 بر 0 در خانه و در سری آ و همچنین 1 بر 0 در دور رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را برابر میلان تجربه کرده است که خبر خوبی برای قهرمان فصل نیست.

پارتنوبی در 5 دیدار اخیر خود در سری آ 2 باخت و 3 پیروزی داشته است اما حریف امشب آن‌ها هلاس ورونا تیم هجدهم جدول با 22 امتیاز است و در 5 بازی گذشته خود نیز 2 باخت، 2 تساوی و 1 پیروزی داشته است و به سختی به دنبال فرار از سقوط است.

شما مخاطبان عزیز انصاف ورزشی می‌توانید پخش زنده ناپولی و هلاس ورونا 26 فروردین 1402 را از ساعت 19:30 امشب و با استفاده از لینکی که با همکاری «آپارات اسپرت» در ابتدای مطلب در اختیار شما قرار داده شد، تماشا کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا