خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مسوول نهاد رهبری در دانشگاه‌ها: سکه‌های اهدایی دانشگاه آزاد را برمی‌گردانیم

حجت‌الاسلام رستمی، مسوول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها با اشاره به سکه هایی که در همایش روسای واحدها و دفاتر، به مسئولان این نهاد اهدا شده است گفت: از آنجا که سکه‌های پرداختی دانشگاه آزاد به مسئولان دفاتر این نهاد، تعلق نمی‌گیرد، سکه‌های پرداخت‌شده را بازمی‌گردانیم.

به گزارش ایرنا از نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی رستمی درباره اقدام دانشگاه آزاد در پرداخت ۳۳۰ سکه کامل بهار آزادی به رؤسای واحدها و مسئولان دفاتر نهاد در این دانشگاه گفت: در این باره از مسئولان دانشگاه آزاد سوال کردیم؛ ظاهراً این دانشگاه سکه‌هایی را به همه شرکت‌کنندگان در یک جلسه دادند. چون همکاران ما در دفاتر نهاد هم در این جلسه حضور داشتند به آنها نیز این سکه‌ها داده شده بود.

وی ادامه داد: آن گونه که دانشگاه آزاد گفته به ظاهر این سکه‌ها پاداش پایان سالی بوده که هر ساله به این افراد تعلق می‌گرفته و چون مسئولان دفاتر نهاد ما جزو نیروهایی که پاداش پایان سال از دانشگاه آزاد دریافت کنند نیستند و این سکه‌ها به آنها تعلق نمی‌گرفته است لذا اعلام کردیم که سکه‌های پرداخت‌شده را بازگردانند.

رستمی افزود: ۳۰ مسئول نهاد در این جلسه حضور داشتند که قرار شد سکه‌هایی که به آنها داده شده را جمع‌آوری و صورت جلسه کرده و تحویل دانشگاه آزاد دهیم.

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها با بیان اینکه نحوه پرداخت سکه‌ها در این فضا مناسب نبوده است، گفت: بنده با طهرانچی هم که صحبتی که کردم وی نیز گلایه‌مند بود ظاهراً نامه‌ای را به همکاران خود نوشته بود که شکل پرداخت سکه‌ها به این شکل که ۳۰۰ سکه توزیع شود، قابل توجیه نیست.

در همایش ۲۹ خردادماه رؤسای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی و مسئولان دفاتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها که از سوی دانشگاه آزاد برگزار شده بود به همه رؤسای واحدها و مسئولین این نهاد در دانشگاه آزاد یک سکه بهار آزادی اهدا شده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا