خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده استقلال نفت مسجد سلیمان 9 خرداد 1401

استقلال و نفت مسجد سلیمان امروز در آخرین بازی لیگ به مصاف هم می‌روند. برای پخش زنده استقلال نفت مسجد سلیمان 9 خرداد 1401 با ما باشید.

استقلال امروز از ساعت 19:00 در ورزشگاه آزادی پذیرای نفت مسجد سلیمان است و قرار است در پایان بازی در مقابل دیدگان تماشاگران خود برگزار کننده جشن قهرمانی باشد. برای پخش زنده بازی استقلال و نفت مسجد سلیمان 9 خرداد 1401 با ما همراه باشید.

پخش زنده استقلال نفت مسجد سلیمان 9 خرداد 1401

استقلال قهرمان زودهنگام و بدون شکست لیگ امروز میزبان نفت مسجد سلیمانی است که بقایش در لیگ به لطف شکست روز گذشته پدیده برابر پرسپولیس قطعی شده است. استقلالی‌ها در تلاش هستند تا رکورد شکست ناپذیری و قهرمانی بدون شکست خود را حفظ کنند.

استقلال در 5 بازی آخر خود 3 پیروزی و 2 شکست داشته و نفت مسجد سلیمان با 4 تساوی و تنها 1 شکست در 5 بازی آخر خود به مصاف استقلال خواهد رفت.

استقلال حال 67 امتیازی است و امروز می‌تواند 70 امتیازی شود و از سوی دیگر نفت مسجد سلیمان با 21 امتیاز در رده چهاردهم است. در 5 تقابل آخر دو تیم 3 بار استقلال پیروز شده و دو بازی به تساوی 1 بر 1 انجامیده است. نکته مهم اینکه در 9 تقابل دو تیم، 7 بار استقلال پیروز شده و 2 تساوی ثبت شده تا استقلال برابر نفت مسجد سلیمان شکست‌ناپذیر باشد. برای تماشای پخش زنده بازی استقلال و نفت مسجد سلیمان 9 خرداد 1401 در ساعت شروع بازی از لینک زیر استفاده کنید:

لینک 1: پخش زنده فوتبال استقلال نفت مسجد سلیمان 9 خرداد 1401

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا