خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ادعای تحلیلگر نزدیک فارس: سیدحسن دنبال بهانه بود!

«چرا سید حسن خمینی در امتحان خبرگان شرکت نکرد؟»، سوالی که در 24 ساعت گذشته زیاد پرسیده شده و پاسخ ها یا تحلیل هایی متفاوت در این باره منتشر شده است.

به گزارش انصاف نیوز، رضا سراج، تحلیلگر سیاسی نزدیک به خبرگزاری فارس، در کانال تلگرامی خود در پاسخ به این سوال، تحلیلی عجیب همراه با ادعاهایی را مطرح کرده است که متن آن در پی می آید:

«
«برخلاف آنچه در رسانه ها گفته شد، دلیل حاضر نشدن حجت الاسلام سید حسن خمینی در امتحان خبرگان، عدم اطلاع رسانی به ایشان نبوده، بلکه وی از چند روز قبل به این جمع بندی رسیده بودند که با این بهانه از صحنه ی انتخابات کناره گیری کند.

در این رابطه دو نکته در کناره گیری ایشان از صحنه ی انتخابات موثر بوده است.

1 – تاثیر اندرزهای نزدیکان و درخواست آنان برای کناره گیری ایشان از صحنه ی انتخابات خبرگان

2 – مطلع شدن وی از سناریوی تدارک دیده شده برای سوء استفاده از نام ایشان و خانواده ی حضرت امام (ره)

گفته می شود در این راستا اطرافیان و دلسوزان علاقمند به سیدحسن خمینی و خانواده ی حضرت امام (ره) در ملاقات هایی، مطالبی را با ایشان در میان می گذارند که در نهایت وی را به این جمع بندی می رساند که برخی افراد و جریان ها می خواهند حیات سیاسی آینده ی او را از بین ببرند. لذا تصمیم می گیرند که با عدم حضور در امتحان علمی خبرگان، عملا به صورت نرم از صحنه ی انتخابات گناره گیری کنند.

پیش از این برخی رسانه ها از طراحی بقایای باند مهدی هاشمی معدوم و جریان منتظری جهت انتقام از حضرت امام و مرحوم حاج سید احمد آقا از طریق ایجاد مخاطرات برای حجت الاسلام سید حسن خمینی و خانواده ی امام (ره) خبر داده بودند.

»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. اقای محترم اینگونه دغلکاریها مخصوص امثال شماست خاندان خمینی کبیر این صداقت وشهامت رادارند که اگر جائی عملی را به مصلحت انقلاب نبینند قدمی برندارندواگر هم قدمی برداشتند به صراحت اصلاحش کنند اگر شناخت تو از سیره خاندان خمینی بزرگ درهمین حداست توصیه مبکنم کارشناسی مسائل سیاسی وتحلیلگری ………..را کنار بگذارید وکار دیگری که مناسب هست انتخاب کنید راستی راستی جماعتی مغز …………خوردند ومردم را مثل خود میپندارند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا