خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ملاقات نمایندگان رئیسی با مادر شیرمحمدعلی

وکیل خانواده مرحوم علیرضا شیرمحمدعلی خبر داد شب گذشته هیأتی به نیابت از رئیس قوه قضائیه به دیدار مادر این زندانی به قتل رسیده رفتند.

روابط عمومی اداره کل زندان‌های استان تهران هیأت اعزامی سازمان زندان‌ها دیروز اطلاعیه داده بود: «چند روز قبل بنا به دستور رئیس قوه قضائیه به دیدار خانواده مرحوم شیرمحمدعلی رفته است». بر اساس این اطلاعیه آنان به دلیل عدم حضور مادر شیرمحمدعلی نتوانستند با او ملاقات کنند.

اما محمدهادی عرفانیان‌کاسب به ایرناپلاس می‌گوید: «دیداری شب گذشته انجام شد. هیأتی از جانب سیدابراهیم رئیسی به دیدار مادر مرحوم علیرضا شیرمحمدعلی آمدند و از ایشان دلجویی کردند.»

علیرضا شیرمحمدعلی، زندانی امنیتی اخیراً در زندان فشافویه به دست دو زندانی با بیش از ۳۰ ضربه چاقو به قتل رسید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. حتی اگر هر انگیزه ای باعث شود آقای رئیسیT البته بدون لحاظ هیچ تفاوتیT به حقوق مردم اهمیت دهد از هر دین و آیین و ایده و عقیده و خودی و غیر خودی، جای شکر دارد. و با همه مخالفت با نگاه سیاسی ایشون شخصا من تشکر می کنم . به شرط اینکه جدی و فراگیر و بدون ملاحظات سیاسی در اغماض یا برخورد باشد و برخوردهای سیاسی و عقیدتی گذشته هم متوقف شود: خاطی مسئول یا پلیس یا خودی یا هر چه باشد. مردم تشنه طعم عدالت بوِیژه در مقابل مشمولان رانت قدرت ، ثروت و عنایت هستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا