خرید تور تابستان ایران بوم گردی

رئیسی: دشمن می خواهد ما از مواهب الهی مانند مقاومت دست برداریم

«سیدابراهیم رئیسی»، رییس قوه قضاییه گفت: مساله این است که دشمن می خواهد ما از مواهب الهی مانند مقاومت دست برداریم

به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنبه در مراسم تجلیل از خانواده‌های شهدای قوه قضاییه که در مجتمع فرهنگی شهید بهشتی برگزار شد، با بیان این مطلب افزودت: امروز تحلیل همه این است که ایران دست برتر را در منطقه دارد و ایران حرف اول را می زند. با کاری که سپاه انجام داد و پهپاد آمریکا را ساقط کردند، درسی به متجاوزان دادند و اجازه ندادند که کسی به خاک ما نزدیک شود.

رئیس قوه قضاییه افزود: امروز جنگ، جنگ اراده ها ست، اراده ای می‌خواهد خدا را در زندگی حاکم کند و یک اراده می‌خواهد خودخواهی، خودمحوری و استکبار در زندگی بشر حاکم باشد، این جنگ از قدیم بوده و ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: جریان جبهه حق و جبهه ای که در مقابل آن می‌خواهد ایستادگی کند، همیشه بوده و مسئله مهم این است که ما در کدام جبهه قرار می‌گیریم، آیا روحیه راحت‌طلبی و تن ندادن به جنگ داریم و فقط تماشاگر هستیم همچنان که در جنگ بدر و احد در صدر اسلام بود که گروهی تسلیم خواسته های دشمنان و اسیر نفس شدند.

رئیس دستگاه قضا با اشاره به ایثارگری های شهدا و جانبازان در هشت سال دفاع مقدس گفت: ما در مسیر حق پافشاری می کنیم و بدانیم ایستادگی بر اصول می تواند کارها را به پیش ببرد، مذاکره مربوط به امروز نیست، بارها رهبر معظم انقلاب در خطبه های نماز جمعه یک خطبه را به تحلیل این موضوع اختصاص دادند و بارها فرموند که مذاکره هیچ سودی ندارد، بلکه زیان هم دارد.

وی افزود: مساله این نیست که بخواهیم صحبت بکنیم، بلکه مساله این است که دشمن می خواهد ما از مواهب الهی مانند مقاومت دست برداریم ولی در گوشه و کنار بحث مذاکره مطرح می شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا