خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«تحریم رهبری، تحریم کل ملت ایران است»

سیداحمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران گفت: تحریم مقام معظم رهبری توسط دولت آمریکا در اصل تحریم کل ملت قهرمان ایران است و این عمل همانند سایر توطئه های کفرجهانی محکوم به شکست است و مردم و مسئولان هیچگاه شعار مرگ بر آمریکا را فراموش نمی کنند.

آیت الله سیداحمد خاتمی روز پنجشنبه در آیین بزرگداشت شهدای هفتم تیر و شهیدان پاک‌نژاد که در مسجد روضه محمدیه یزد برگزار شد افزود: آمریکا در ۴۰ سال گذشته برای شکست دادن انقلاب اسلامی و واردار کردن ملت بصیر ایران به انواع تحریم‌ها و تهدیدها متوسل شده که همه آنها با مقاومت جانانه منجر به شکست و زبونی آنها شده است.

وی ادامه داد: این تحریم‌ها و تهدیدها نه تنها هیچ خللی در اراده قوی ملت و مسئولان ما علیه استکبار و آمریکا ایجاد نکرده که موجب همبستگی بیشتر و در مقابل عامل رسوایی دشمنان قسم خورده نظام به خصوص آمریکایی ها در منطقه و جهان و پیش ملت مبارز عالم شده است.

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری به سرنگونی پهپاد پیشرفته آمریکا در حاک ایران اشاره کرد و آن را گوشه ای از صلابت و آمادگی نظامی و موشکی ایران در دفاع از انقلاب مقدس اسلامی ذکر کرد که باید همواره آماده جانفشانی و مقابله با دسیسه های آنها بود.

خاتمی گفت: دشمنان انقلاب باید بدانند که اگر فکر تجاوز به میهن اسلامی را داشته باشند قطعاً با جواب دندان شکن مردم و نیروهای مسلح مواجه می‌شوند چون ایران اسلامی به برکت اسلام و ولایت فقیه در تمام عرصه‌ها آمادگی شکست دادن استکبارجهانی را با قدرت دارد.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه نباید در کنار توطئه‌های آمریکا به سادگی گذشت و آنها فقط به دنبال منافع خود هستند تصریح کرد: در برابر این دشمن بدعهد باید ایستادگی کرد و مذاکره هیچ فاید ای ندارد و موجب تضعیف انقلاب اسلامی است بنابراین مذاکره به معنای تسلیم است که ملت زیر بار زور و فشار کفر نمی‌رود.

خاتمی به کشتار مردم یمن توسط آل سعود و برخی کشورهای منطقه هم اشاره کرد و گفت: عامل اصلی همه جنایاتی که در عالم و یمن اتفاق می‌افتد دولت آمریکاست که به برخی دول منطقه چراغ سبز نشان می‌دهد و راه عزت فقط مقاومت تا پای جان و تسلیم ناپذیری است.

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری به نقش ولایت فقیه در جامعه اسلامی و در ۴۰ سال گذشته در ابعاد مختلف اشاره کرد و از مردم و مسئولان خواست همواره با درک موقعیت کشور و نظام تابع اوامر رهبری فرزانه باشند و با عمل به توصیه‌های ایشان به مردم و کشور خدمت کنند.

خاتمی هفته قوه قضائیه را فرصتی برای گرامیداشت خاطره شهید بهشتی و یاران او ذکر کرد و از اینکه این قوه با مسئولیت جدید خود برای مبارزه با ظلم و فساد جدی وارد عرصه فعالیت شده قدردانی کرد و بر پیگیری امر به معروف نهی از منکر توسط آحاد مردم ولایتمدار تاکید کرد.

وی اظهار داشت: جلب اعتماد مردم به نظام باید توسط دستگاه‌های مختلف و قوه قضائیه روز به روز بیشتر شود تا توطئه‌های دشمنان علیه نظام اسلامی خنثی شود که رسالتی مهم و وظیفه ای انقلابی است.

امام جمعه موقت تهران به شخصیت شهید آیت الله صدوقی و توطئه منافقان در دهه ۶۰ اشاره کرد و بر شناخت اهداف و سیره شهیدان والامقام توسط مسئولان و مردم برای انتقال به نسل جوان مومن کشور تاکید کرد.

خاتمی گفت: هوشیاری مردم و حضور مردم در صحنه موجب شکست تمام اهداف فرهنگی و اقتصادی و جنگ روانی استکبار است و باید روحیه انقلابی و مدیریت جهادی را در کشور گسترش داد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا