خرید تور تابستان ایران بوم گردی

رییس باشگاه رئال مادرید: نمی‌خواستیم رونالدو را بفروشیم اما…

فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید می‌گوید این باشگاه برای فروش کریستیانو رونالدو معامله‌ی خوبی کرده هر چند در اصل قصدی برای فروش او نداشته.

به گزارش ایلنا، پرز اعلام کرد که رئال ماردید خواستار فروش کریستیانو رونالدو نبوده اما وقتی خود رونالدو درخواست می‌کند که برای ترک مادرید به او اجازه بدهند باشگاه رئال چاره‌ای جز باز کردن درهای خروج برای رونالدو نداشته.

رونالدو در ماه ژوئیه با قراردادی به ارزش 100 میلیون یورو از قهرمان اروپا جدا شده و به باشگاه یوونتوس ایتالیا پیوست و دنیای فوتبال را شگفت‌زده کرد. این ستاره‌ی بزرگ پرتغالی با پیراهن رئال چهار بار قهرمان چمپیونز لیگ و دو بار قهرمان لالیگا شده و بهترین گلزن تاریخ سفیدپوشان مادریدی است.

پرز که در آستانه‌ی برگزاری مجمع عادی و فوق‌العاده‌ی باشگاه رئال مادرید که فردا یکشنبه برگزار می‌شود با خبرنگاران گفت و گو می‌کرد، دلایل انتقال رونالدو را توضیح داد و به اصرار گفت که معامله‌ی رونالدو با یوونتوس برای رئال بهترین معامله‌ی ممکن بوده.

پرز گفت: بندهای مربوط به آزاد کردن بازیکنان در قراردادها لزوماً اعمال نمی‌شود. در واقعیت وقتی قرار است بازیکنی از یک باشگاه به باشگاه دیگر فروخته شود، این معامله با مذاکرات دوجانبه حل و فصل می‌شود. ما نمی‌خواستیم رونالدو را بفروشیم. ولی او به دلایلی شخصی می‌خواست برود و ما این را درک می‌کردیم. به خاطر همه‌ی کارهایی که او برای باشگاه ما کرده بود مجبور بودیم درها را برایش باز کنیم. ولی بیشترین قیمت ممکن را در ازای واگذاری رونالدو گرفتیم.

پرز امیدوار است در مجمع باشگاه تاییدیه اعضا را برای برنامه‌هایش در راستای قرض کردن از منابع مالی خارجی برای بازسازی استادیوم سانتیاگو برنابئو را بگیرد.

او در این باره گفت:” باید برای کارهایمان تصمیم بگیریم. چه در مورد مسائل مالی و چه در مورد اقداماتی که باید تا پایان سال انجام شود. زمان بازسازی ورزشگاه سه سال و نیم تخمین زده شده است که با تقویم ورزشی ما سازگار است. البته ظرفیت استادیوم برنابئو افزایش پیدا نخواهد کرد ولی 800 جای ویژه برای معلولین در استادیوم خواهیم داشت”

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا