خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تاکید قوه قضاییه بر حمایت از پلیس

غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی قوه قضاییه با بیان اینکه «قانون بهترین نظم دهنده جامعه است» گفت: نیروی انتظامی تا آنجا که در اجرای وظایف قانونی خود گام بردارد، حتما مورد حمایت قوه قضائیه خواهد بود

به گزارش ایسنا اسماعیلی در مراسم یادمان شهدای هفتم تیر در جمع خبرنگاران تصریح کرد: همه بخش‌های جامعه و نظام وظیفه دارند که از ارزش‌های دینی و انقلابی حراست و پاسداری کنند. ما اجازه نخواهیم داد که باور‌ها و ارزش‌های اسلامی ما از سوی افرادی که به هیچ عنوان اعتقادی به مکتب اسلام ندارند، آسیب ببیند.

وی افزود: قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر نیازمند بازنشر، بازخوانی و توجه بیشتر است. این قانون می‌تواند زمینه‌ساز خوبی برای احیای ارزش‌های دینی باشد، ما وظیفه خودمان را انجام می‌دهیم.

سخنگوی قوه قضائیه تاکید کرد: نیروی انتظامی، تا آنجا که در اجرای وظایف قانونی خود گام بردارد، حتما مورد حمایت قوه قضائیه خواهد بود. همه باید در چارچوب قانون و مقررات رفتار کنیم. قانون بهترین نظم دهنده جامعه است. اگر در هر جایی شاهد بی‌نظمی هستیم، بیانگر این است که قانون رعایت نمی‌شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. تاکید بر حمایت از قانون بهتر از حمایت از هم سلک و هم نظر است. بویژه از نهاد متصدی عدالت و قضاوت این بی طرفی حداقل شرط لازم صلاحیت است.

  2. اخیرا رهبری توصیه هایی برای جلب یا حفظ اعتماد افکار عمومی به قوه داشتند اما گویا یا افکار عمومی شناخته نشده یا راه جلب اعتماد آن و یا توصیه ها مشروط قلمداد شده آنهم به شروط و اما و اگری که چیزی از آن باقی نگذاشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا