خرید تور تابستان ایران بوم گردی

امام جمعه کرج: ۴ماه مانده به انتخابات شروع به ملتهب کردن فضا کردند

خطیب نماز جمعه کرج گفت: همه موظف هستند که در ایام منتهی به انتخابات، مواظب باشند این فضا ملتهب نشود، اما برخی چهارماه مانده به انتخابات شروع به ملتهب کردن فضا می‌کنند.

به گزارش ایسنا، آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی در خطبه‌های نماز جمعه  دهم آبان ماه کرج با اشاره به نزدیک  بودن سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) گفت: ایشان در طول شش سال امامت خود فعالیت بسیاری در مبارزه با ستمگران داشت و علاوه بر ترویج دین و مبارزه با ستمگران، آماده سازی جامعه را برای عدم انحراف و سردرگمی مردم در زمان غیبت منجی نیز بر عهده داشت.

آیت الله حسینی همدانی افزود: آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج) را نیز پیش رو داریم، حرکت‌های ضد استکباری مردم ایران مقدمه‌سازی حکومت مهدوی است.

امام جمعه کرج در ادامه به مسائل استان هم اشاره و با طرح معضل ساخت و ساز غیرمجاز در کرج گفت: در این حوزه باید نفع عمومی بر نفع شخصی ارجحیت داشته باشد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در استان مشکلات زیادی وجود دارد اما با وجود این مشکلات مدیری پیدا می‌شود که برای خود آسانسور شخصی می‌سازد.

آیت‌الله حسینی همدانی افزود: آستانه صبر مردم در حوزه معیشت و اقتصاد محدود است.

وی در ادامه به نزدیک شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی هم اشاره و با بیان اینکه مشارکت حداکثری باید اصل اول انتخابات باشد، اعلام کرد: همه موظف هستند که در ایام منتهی به انتخابات، مواظب باشند این فضا ملتهب نشود، اما برخی چهارماه مانده به انتخابات شروع به ملتهب کردن فضا می‌کنند.

امام جمعه کرج در بخش دیگری از خطبه‌های امروز خاطرنشان کرد: ایران اسلامی ۴۰ سال در برابر استکبار ایستادگی کرده و بیشترین پیشرفت‌ها  هم در زمان همین ایستادگی‌ها در برابر هجمه‌ها و تحریم‌های دشمن حاصل شده است و اگر این ایستادگی نبود قطعا امروز چیزی نداشتیم.

وی ادامه داد: در این شرایط اکنون شاهدیم که آمریکا در همه زمینه‌ها در آسیب دیده و ابرقدرتی خود را از دست داده است، با بیداری که امروز در دنیا ایجاد شده ابتکار عمل در دست ایران است.

امام جمعه کرج اضافه کرد: یکی از نشانه‌های افول آمریکای امروز وضعیت اقتصاد آن است، این کشور امروز از دورن ضعیف شده و در حال متلاشی شدن است.

نماینده ولی فقیه در استان البرز ادامه داد: ظهور گروه‌هایی چون داعش و طالبان با زمینه‌چینی‌های آمریکا رخ داده است و بعد برای اینکه خود را ناجی ملت‌ها و ضد تروریسم نشان دهد، نابود کردم آنها را اعلام می‌کند.

آیت الله حسینی همدانی در ادامه با اشاره به اینکه سیزدهم آبان روز دانش آموز و روز مبارزه با استکبار نامگذاری شده است گفت:  این مقاومت و ایستادگی همچنان ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: امروز راهبرد تخریب در دستور کار دشمن قرار دارد و مسئولان نباید سخنی بگویند که مردم نسبت به آینده بدبین و ناامید شوند.

امام جمعه کرج خاطرنشان کرد:  شانزدهم آبان فرصت دیگر اروپا است و گام چهارم تعهدات هسته‌ای باید برداشته شود، اروپا نشان داده است که اگر بخواهد هم نمی‌تواند برخلاف اربابان خود فعالیت شود بنابراین مسئولان باید قاطعانه گام بردارند و همه چیزهایی را که با دست خود خراب کرداند به ملت بازگردانند.

وی در پایان ۱۴ آبان که به عنوان روز فرهنگ عمومی نامگذاری شده را یادآوری کرد و گفت: برخی در سایه وحدت ابتذال را در جامعه گسترش می‌دهند، صداوسیما به راحتی به کسانی که حریم می‌شکنند فرصت خودنمایی می دهد. قسمتی از سینمای ما با تمام توان در برابر عقاید و اخلاق مردم ایستاده و آن را زیر سوال برده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. کدوم انتخابات ؟؟ این حرفها فقط برای شما و مثلا همون طرف مقابل که دارید باهاش جنگ زرگری راه میندازید برای بازار گرمی مهمه ، نه برای مردم برعکس شما مرفهان هر روز فقیرتر از دیروز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا