خرید تور تابستان ایران بوم گردی

این‌هم دادگاه علنی، آقای دکتر احمدی نژاد!

احسان گل محمدی روزنامه نگار در یادداشتی با عنوان «این‌هم دادگاه علنی، آقای دکتر احمدی نژاد!» در اینستاگرام خود نوشت:

«ابوالقاسم صلواتی» قاضی‌ای که بابک زنجانی را علنی محاکمه و حکم به اعدام او داد؛ قرار است فردا به سراغ ابربدهکار دیگری برود: «حمید باقری درمنی» متهمی که نوشته‌های رسانه‌ها در مورد او از حیث میزان تخلف، عجیب و غریب است.

طبق قانون، تشخیص علنی یا غیرعلنی بودن دادگاه صرفاً بر عهده قاضی رسیدگی‌کننده به پرونده است و قاضی نیز برای اعمال آن نیاز به اعلام دلیل ندارد.

جالب‌اینکه تصمیم صلواتی برای این ابربدهکار بانکی نیز مانند بابک زنجانی‌است: «دادگاه علنی»

اما نکته قابل توجه این‌ست که برخی هنوز دادگاه شروع نشده از جزئیات دادگاه سخن می‌گویند به عنوان مثال رئیس جمهور پیشین گفته قرار است این ابربدهکار فردا از او سخن بگوید!

«از این‌هم پشت بلندگو تا این‌هم دادگاه علنی»؛ سوال اینجاست محمود احمدی نژاد که به شدت پیگیر علنی برگزار شدن دادگاه‌های علنی است؛ چرا احساس خطر کرده است؟ و از کجا پیش‌بینی می‌کند که قرار است فردا نام او برده شود؟ آیا زد و بندی با این متهم بانکی دارد که می‌ترسد این ماجرا برملا شود؟

این صحبت دکتر احمدی نژاد من را یاد آن هموطنی انداخت که در خانه‌ش و در حضور طوطی فحش به پدر و مادر نظام و روحانیت می‌داد؛ بعد از مدتی طوطی‌ش را گم کرد و قبل از هرکاری به کلانتری مراجعه کرد و از طوطی‌سخنگویش اعلام برائت کرد و گفت: اگر طوطی من را پیدا کردید سخنان او در مورد نظام نظر شخصی اوست و قویا صحبت‌های او را محکوم می‌کنم!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. تو یاد چیز دیگر نمیافتی کمی فکر کن کلام […]ای نوشتی کسی که اصرار داره دادگاه علنی بشه دستش پره این همه دویدید که یک اختلاس یا دزدی از شخص احمدی نژاد پیدا کنید نتوانستید بزار دادگاه تمام بشه بعد دادارا دروم کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا